dejlig lille perser pige....
Fra : Sabina Hertzum

Dato : 14-12-01 15:14

jeg har fået en lille dejlig perserpige i min varetægt.....
Linda er en blå tortie perser ( hvid med blå og creme) som er 1½ år gammel,
hun er helt utrolig kælen og tillidsfuld..... hun er ikke sterilliseret...
stamtavle medfølger naturligvis.... og så er hun vant til børn

hun var, viste det sig desværre, et fejlkøb....
hendes nuværende ejer har ikke det fornødne overskud til at passe hende som
hun bør, omend det ikke skorter på kærligheden, har hun nu valgt at hun har
bedre af at kommet et sted hen hvor overskuddet er der....

derfor har vi nu taget hende ind... og håber så på at det går godt med vores
to andre guldklumper*G* hvis nogen har råd i den retning modtages de gerne,
selvom vi jo var igennem det samme for ikke så hulens længe siden*G* men
hvordan vi præcist kombinerer en bamset huskat og en livlig somali med en
hyggenusse perser er lidt ud over vores rækkeevne*S* selvom vi faktisk ikke
forventer nogle problemer*G*

vi ville jo egentlig gerne beholde hende selv men som vi har måtte
konstatere nogle gange nu så har min kærestes allergi ikke super godt af
det....
derfor spørger jeg nu her..... er der nogen der er interesseret i at
erhverve sig denne dejlige lille perserpige og passe hende som hun
fortjener?

men under alle omstændigheder bliver hun her til vi har fundet det _helt_
rette hjem til hende!!!

--
knus sabina

behind every good woman,