Text effect program søges !!
Fra : Søren Ladegaard

Dato : 14-12-01 13:49

Jeg leder efter et stykke software der kan lave effekter (neon),
på nogle tekststykker (som jeg så bruger som knapper).
Jeg ved man kan bruge Adobe PS, men jeg har ikke lyst til at
bruge den tid der skal til for at lære det.
Derfor kunne det være fedt hvis nogen kendte til et program
der var nemere at gå til.

På min hjemmeside kan man se hvad jeg mener www.cats-powerpage.org

PS. Jeg er ny inden for området, og er lige begyndt med StonesWebWriter,
så ingen spydige kommentarer

--
Med Venlig Hilsen

Søren Ladegaard
s.ladegaard@pc.dk
www.cats-powerpage.org

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 14-12-01 16:29

"Søren Ladegaard" <s.ladegaard@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bruge den tid der skal til for at lære det.
> Derfor kunne det være fedt hvis nogen kendte til et program

Det er ikke så svært at lave denne effekt i PhotoShop.

Her er en hurtig vejledning:

1. skriv teksten. (denne lægges automatisk i et nyt lag)
2. højreklik på det nye lags navn (layers) evt: "Window" - "Show Layer"
3. vælg effects
4. vælg Outer Glow vinkel "Apply" af
5. leg med værdierne til du kan lide det du ser.

håber dette kan bruges.

mvh Søren