Kundeservice Tiscali / Kundeservice CC
Fra : Anon

Dato : 14-12-01 12:11

Hejsa

Nu vil jeg have sandheden frem

Jeg har været kunde hos Tiscali i over et år, og har da været imponeret over oppetiderne.

Men når man så har probs er der kun EN ting der dur - det er at ringe ind og starte som nummer 12 i køen.

Email = intet svar.
Suppport Form fra deres websider = intet svar.
Interne grupper er åbenbart kun kunde til kunde forum = intet svar

Hvordan er det hos cybercitty?

--
Anon

To reply remove "NOSPAM"...

Fra : Anon

Dato : 14-12-01 12:12

Staver lige til Cybercity ;)

Nogen der kan fortælle hvordan supporten er der?

Fra : Kim Jensen

Dato : 14-12-01 12:22

> Staver lige til Cybercity ;)
> Nogen der kan fortælle hvordan supporten er der?

Har ikke rigtig haft behov for den store support, men de er meget flinke til
at svare i de interne newsgroups.

mvh
Kim Jensen

Fra : none@none.com

Dato : 14-12-01 12:34

"Anon" <anonNOSPAM@nospam.dk> wrote in message
> Staver lige til Cybercity ;)
>
> Nogen der kan fortælle hvordan supporten er der?

IMHO - i top.

Fra : Anon

Dato : 14-12-01 16:14

> IMHO - i top.

Takker for svarene - det viser sig at CC ikke er på min central...

Så TDC eller også må jeg blive ved wol/tiscali - som IKKE leverer varen

Fra : Peter Østrup Madsen

Dato : 14-12-01 17:51

"Anon" <anonNOSPAM@nospam.dk> wrote in message
> Staver lige til Cybercity ;)
>
> Nogen der kan fortælle hvordan supporten er der?

Hej !

Førhen var jeg også kunde hos Tiscali, men har lige skiftet til Cybercity,
og jeg må sige jeg er imponeret over deres support i forhold til Tiscali's.
Jeg er kommet igennem inden for ca. 1 minut hver gang jeg har ringet, og mit
problem blev løst lige med det samme hver gang.

Det kunne Tiscali lære noget af. Jeg har oplevet med dem, at ringe til
support kl. 16.50, og ventet i 10 minutter hvorefter jeg blev smidt af
telefonsystemet. Da jeg ringede op igen var supporten lukket. (De lukker jo
kl. 17.00).
Det var ikke særligt sjovt, og der kom også nogle sjove ord ud af min mund
bagefter !

Ka' i alle ha' en go' weekend ?

Venlig hilsen
Peter Østrup Madsen

Fra : Jack Ryan

Dato : 14-12-01 18:30

"Peter Østrup Madsen" <nospam@to.me> skrev i en meddelelse
> [...]
> kl. 17.00).
> Det var ikke særligt sjovt, og der kom også nogle sjove ord ud af min mund

KUN 10 MINUTER!!! Er da kort tid hos Oranges tager det min. 30-40 minuter
før du kommer igennem til support, og det er 30-40 min til normal
telefontaks.

Jack Ryan

Fra : Peter Brodersen

Dato : 14-12-01 20:24

On Fri, 14 Dec 2001 18:30:19 +0100, "Jack Ryan" <Jack@hotmail.com>
wrote:

>KUN 10 MINUTER!!! Er da kort tid [..]

Bemærk, at han faktisk ikke kom igennem, men at Tiscalis telefonsystem
smed ham af.

--
- Peter Brodersen
24 Days of Crashmas - julekalender:

Fra : Michael Legart - Tis~

Dato : 15-12-01 10:39

"Peter Østrup Madsen" <nospam@to.me> wrote:

> telefonsystemet. Da jeg ringede op igen var supporten lukket. (De lukker jo
> kl. 17.00).

Supporten har nu åbent til kl 20. Også fri support.

--
Med venlig hilsen / Kind regards
Michael Legart, System Developer - Tiscali A/S

Fra : Anon

Dato : 15-12-01 12:06

> Supporten har nu åbent til kl 20. Også fri support.

Michael, jeg bliver nød til at spørger hvorfor der ikke kommer svar nå man så bruger jeres support form?
jeg brugte den i mandags, men ingen respons?

Fra : Michael Legart - Tis~

Dato : 15-12-01 12:34

Anon <anonNOSPAM@nospam.dk> wrote:

> Michael, jeg bliver nød til at spørger hvorfor der ikke kommer svar nå man så bruger jeres support form?
> jeg brugte den i mandags, men ingen respons?

Det gør man da forhåbenligt også. Jeg undersøger lige, hvorfor
du ikke har hørt noget.

Fra : Anon

Dato : 15-12-01 13:23

> Det gør man da forhåbenligt også. Jeg undersøger lige, hvorfor
> du ikke har hørt noget.

Mange tak- Det var i mandags jeg udfyldte support formen.

Venter spændt :)

Fra : Anon

Dato : 17-12-01 14:39

> [...]
>
> --
> Med venlig hilsen / Kind regards
> Michael Legart, System Developer - Tiscali A/S
Hej Michael

Så er det en uge siden - stadig minus respons.
Har du fundet ud af noget?

Fra : Rune Christiansen

Dato : 15-12-01 01:20

Jeg har også kun ros til cybercity´s kundeservice.... Flinke mennesker =