Hæsblæsende dårlig film?
Fra : PHILM

Dato : 19-01-01 17:54

Er jeg ene om at mene, at "Broken Arrow", netop vist på TV, er en
hæsblæsende dårlig actionfilm med et i særklasse tyndt manuskript? Tilgiv
mig, hvis det er netop din yndlingsfilm... ;)

--
www.philm.dk
-altid friske anmeldelser af nye og ældre film.

Fra : Kåre Weng Madsen

Dato : 19-01-01 18:20

"PHILM" <philm@philm.dk> skrev i en meddelelse

> Er jeg ene om at mene, at "Broken Arrow", netop vist på TV, er en
> hæsblæsende dårlig actionfilm med et i særklasse tyndt manuskript?

Nej -den er næsten lige så ringe som Kapring i høj fart og kapring på åbent
hav - sidst nævnte har som bekendt kun to fordele....

Kåre

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 20-01-01 01:04

Hej!

PHILM wrote:

> Er jeg ene om at mene, at "Broken Arrow", netop vist på TV, er en
> hæsblæsende dårlig actionfilm med et i særklasse tyndt manuskript? Tilgiv
> mig, hvis det er netop din yndlingsfilm... ;)

Ja, jeg er fuldstændigt enig. En mere klichéfyldt omgang crap skal man
lede længe efter :(

--
Regards, Kim Voss Schrader

Skal du købe/sælge varer? Så brug dk.marked, det er _kun_ her det sker!

Fra : N/A

Dato : 20-01-01 02:10

Fra : Lala

Dato : 20-01-01 02:10

Tenzel Kim <tenz@worldonline.nospam.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:gZ1a6.817$fa3.64801@news010.worldonline.dk...
Tilgiv

> Nope. Du har helt ret. Den var elendig. Heldigvis fik John Woo et klart
> bedre manus og et klart bedre resultat ud af hans næste Hollywood film.

Var det Face/Off?

Fra : Kasper Bisgaard

Dato : 20-01-01 10:36

"Tenzel Kim" <tenz@worldonline.nospam.dk> skrev i en meddelelse
Heldigvis fik John Woo et klart bedre manus og et klart bedre resultat ud af
hans næste Hollywood film.

'sin' næste..

Én god replik, hvislet ud gennem tænderne på John T:
"Do you mind not shooting at the thermo-nuclear weapons?"

-bis

Fra : Christian Estrup

Dato : 20-01-01 11:15

To: "I don't know what's scarier, losing a nuclear weapon or that it happens
so often ther's actually a term for it." (Giles Prentice)

- og så er Hans Zimmers musik jo heller aldrig at foragte...