[Totalt OT] Se mig i fjernsynet *G*
Fra : Pernille Scharff

Dato : 14-12-01 11:14

Hej NG

jeg ved ikke hvor interesserede I er - men jeg blev lige her til morgen
mindet om at det er i dag den Lykkehjulsudsendelse som jeg var med i for
flere måneder siden bliver sendt. Såeh - hvis I gerne vil se hvordan jeg
ser ud i levende live så er det i Lykkehjulet på TV2 i dag ca. 14.30!

/Pernille

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 14-12-01 11:34

"Pernille Scharff" <pernille@btob.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
jeg
> ser ud i levende live så er det i Lykkehjulet på TV2 i dag ca.

det skulle da forbydes at sende den slags udsendelser midt i alm.
hundemotioneringstid .. mvh Ami

Fra : Denise

Dato : 14-12-01 11:44

Hej Pernille
Øv, det ville jeg da godt have set, men jeg er "desværre" til julefrokost.
Hilsen Denise

Fra : Pernille Scharff

Dato : 14-12-01 11:49

> Øv, det ville jeg da godt have set, men jeg er "desværre" til
julefrokost.

Tjaeh - jeg skal heller ikke selv se det, for jeg er på arbejde - og jeg
har ikke nogen video så jeg kan ikke engang optage det! Jeg havde
faktisk fuldstændig glemt det indtil min far ringede her til morgen og
spurgte "om jeg var nervøs fordi jeg skulle i fjernsynet" *LOL* han var
selv med til optagelserne og så går han alligevel VILDT meget op i at få
det optaget!

/Pernille

Fra : Birgitte

Dato : 14-12-01 11:50

Hej Pernille
Jeg vil da gerne se dig på TV glæder mig på dinevegne at se hvor meget
du vinder
knus og masser af miauuer fra Birgitte
www.truetrust.dk
birgitte@truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 14-12-01 12:41

Øv jeg skal julehandle *G*, så jeg får ikke set dig på tv

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz