SMS via Emailprogram
Fra : Andreas Trunk Anders~

Dato : 14-12-01 10:40

Hvordan er det nu lige det funker, med forskellige teleselskaber.??
Kunne godt bruge flg: teledanmark,sonofon,telia

Nummer@?????

Gerne svar Cc til atcm@stofanet.dk

Fra : Tom Christensen

Dato : 14-12-01 11:16

"Andreas Trunk Andersen" <atcm@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan er det nu lige det funker, med forskellige teleselskaber.??
> Kunne godt bruge flg: teledanmark,sonofon,telia
>
> Nummer@?????

Prøv at kigge på:

http://mobilsiden.dk/tips/

venlig hilsen
Tom Christensen

Fra : Jørgen Thomsen

Dato : 14-12-01 11:48

Den Fri, 14 Dec 2001 10:39:40 +0100, skrev "Andreas Trunk Andersen"
<atcm@stofanet.dk> :

>Hvordan er det nu lige det funker, med forskellige teleselskaber.??
>Kunne godt bruge flg: teledanmark,sonofon,telia
>
>Nummer@?????

Nummer@SMSnu.dk

- Jørgen

http://SMSnu.dk/ Hurtig SMS via email og browser
http://dns.jth.net/ Godk. DNS servere m. dyn. IP samt salg af domæner

Fra : rasser

Dato : 15-12-01 02:36

On Fri, 14 Dec 2001 11:47:47 +0100, Jørgen Thomsen <un@s.jth.net>
wrote:

>Nummer@SMSnu.dk

Og vil det så også virke efter 1. januar??

Fra : Jørgen Thomsen

Dato : 18-12-01 01:32

On Sat, 15 Dec 2001 02:35:49 +0100, rasser <rasser@2night.dk> wrote:

>Og vil det så også virke efter 1. januar??

Ja, om ikke andet så med betaling. Jeg har endnu ikke set de relevante
selskaber offentliggøre noget specifikt. Det er vil være særdeles
uprofessionelt at lukke for en service uden at give brugerne mulighed for at
fortsætte med at bruge den på andre vilkår. Hvis selskaberne vil tjene penge,
så kan det jo ikke nytte at starte med at slå kunderne oven i hovedet.

- Jørgen