Tiscali giver total ringe kundeservice!!!
Fra : SoulWalker

Dato : 14-12-01 01:52

Min bror bor i Vejen og bestilte i November Tiscali adsl. Alt gik godt og
der kom godt svar og adsl stik blev sat op af tdc tekniker. Nu manglede de
bare at få hardware med posten. Intet kom og vi begyndte at undre os. Vi
ringer så til kundeservice og finder ud af at de ikke kan levere hardware.
Ventetiden forventes at vare til ind midt i december. TOTAL RINGE.
De fortæller absolut INTET om det på deres hjemmeside eller pr. email på
noget som helst tidspunkt. Man SKAL selv ringe ind for at få det at vide.
Der er mange mennesker (over 70 i Vejen alene ifølge Tiscali selv). De
advarer stadig ikke mod det. De siger bare de er parate! Og nu er de fandens
irriterende folk endnu mere forsinkede. De er og bliver uduelige til
kundeservice. Se her hvad de skriver i en email jeg fik her sidst dag:

-> Kære Tiscali kunde
->
-> Som lovet, kontakter vi dig nu igen i forbindelse med etableringen af
ADSL på din central.
->
-> Vi arbejder på højtryk for at få de sidste tekniske detaljer på plads,
men har desværre stadig problemer med
-> vores underleverandør af hardware til centralen.
->
-> Vi har endnu ikke en præcis tidshorisont for hvornår centralen er klar,
men vi kontakter dig pr. mail senest
-> medio januar med nærmere information.

Nu har man kun ventet i 2-3 måneder på noget man kun troede tog 1 uge til 14
dage. Det er totalt ringe. Hvorfor kan de ikke advare INDEN man får opsagt
det andet internet fordi at de siger at nu får man det. Det er total ringe.

SoulWalker

Fra : Tournesol

Dato : 14-12-01 02:20

"SoulWalker" <not@4.u> wrote in message

[...]

> noget som helst tidspunkt. Man SKAL selv ringe ind for at få det at vide.
> Der er mange mennesker (over 70 i Vejen alene ifølge Tiscali selv). De

når man bestiller ADSL så skal man huske at spørge sælgeren om der er
eksisterende kunder på centralen, og om forbindelsen virker (for at få den
oplysning kan det jo være nødvendigt at snakke med nogen supportere
istedet.)

Fra : Claus O

Dato : 14-12-01 09:39

"Tournesol" <spam@moravia.dk> wrote

> [...]
> eksisterende kunder på centralen, og om forbindelsen virker (for at få den
> oplysning kan det jo være nødvendigt at snakke med nogen supportere

Du må sku´da være ansat på Tiscali, med det hoved du render rundt med.
Claus
ps: vil bare give Soulwalker ret. Det mindste de kunne gøre var da at sørge
for man ikke stod uden internet. TOTALT TOTALT DÅRLIG TISCALI.

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 14-12-01 09:46

In article <3c1953b3$0$94412$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Tournesol wrote:

> [...]
> eksisterende kunder på centralen, og om forbindelsen virker (for at få den
> oplysning kan det jo være nødvendigt at snakke med nogen supportere

Så vidt jeg kan se på indlæg i de interne grupper er det kundeudstyr,
der mangler og ikke centraludstyr, så det ville ikke få dig langt.

--
Andreas Plesner Jacobsen | You will be misunderstood by everyone.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 14-12-01 12:26

"SoulWalker" <not@4.u> skrev i en meddelelse
> [...]
opsagt
> det andet internet fordi at de siger at nu får man det. Det er total

I bagklogskabens lys kunne man jo have sørget for at en lovning på en
bestemt dato...

http://www.makr.dk/?javaspil - Underholdning for folket

Fra : Klaus

Dato : 14-12-01 14:35

Jeg har da 2 routere og ligge hvis du betaler for portone.. wol har lovet
og sende nogen sedler på at jeg ikke skulle betale for og sende dem retur
men intet er kommet og nu har jeg tdc bredbånd..

Grunden til mit skift kan ses i topic..

Klaus