Denne kan I godt leje på DVD
Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 14-12-01 00:13

Double Jeopardy med Tommy Lee Jones og Ashley Judd. Absolut seværdig fra
Blockbuster.

--
Ciao Jesper )

http://www.gylling.net/

Fra : Anders Nielsen

Dato : 14-12-01 03:00

Jesper Haaber Gylling <jesper@gylling.net> skrev i en
nyhedsmeddelelse:1f4dpvu.1joknq81oykz6mN%jesper@gylling.net...
> Double Jeopardy med Tommy Lee Jones og Ashley Judd. Absolut seværdig fra
> Blockbuster.
>
> --
> Ciao Jesper )
>
> http://www.gylling.net/

Tror jeg springer over

vh Anders =)

Fra : Nex \(Formerly known~

Dato : 14-12-01 10:33

> Double Jeopardy med Tommy Lee Jones og Ashley Judd. Absolut seværdig fra

> Tror jeg springer over
>
> vh Anders =)

Jeg vil faktisk give Jesper ret - den er absolut godt skruet sammen i
forhold til mange film af den genre. Desuden - Ashley Judd er en fabelagtig
skuespiller - bare se på Darkly Noon - en film hvor Brendan Fraser for
øvrigt viser sit fulde talent!

Jakob

Fra : Rasmus A. Nielsen

Dato : 14-12-01 23:29

"Nex <nexNOSPAM@post.cybercity.dk> skrev:

> Brendan Fraser for øvrigt viser sit fulde talent!

Talent - Brendan Fraser ?!
Jeg tror også jeg springer over.

--
Venlig Hilsen:

Rasmus.

Fra : Emil Rune

Dato : 15-12-01 14:10

"Nex (Formerly known as Jakob, formerly known as Nex)"
<nexNOSPAM@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
fabelagtig
> skuespiller - bare se på Darkly Noon - en film hvor Brendan Fraser for

Så var The Passion of Darkly Noon altså heller ikke bedre....Men jeg vil da
give dig ret, Brendan Fraser er en udemærket skuespiller. Problemet er bare
at folk husker ham for de forkerte roller (The Mummy Returns anyone?)