Jesper Christensen i Bænken
Fra : PHILM

Dato : 15-01-01 18:27

Har netop set "Bænken" - hvor Jesper Christensen giver prøver på helt
ubeskrivelig flot skuespilskunst!

Det er der vist ikke nogen, der kan sige noget imod?!

--
www.philm.dk
-altid friske anmeldelser af nye og ældre film.

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 16-01-01 09:14

PHILM skrev:

> Har netop set "Bænken" - hvor Jesper Christensen giver prøver på helt
> ubeskrivelig flot skuespilskunst!

Han var også den, der spillede allerbedst i Barbara, selvom han kun
havde en birolle (som sorenskriveren).

--
http://jonaskochbentzen.dk/

Fra : Ole Mølgaard

Dato : 16-01-01 10:47

> Han var også den, der spillede allerbedst i Barbara, selvom han kun
> havde en birolle (som sorenskriveren).

Jeg har altså kun se Bænken, men mon ikke han tager prisen for årets bedste
mandlige hovedrolle - han har ihvertfald fortjent den!

Ole

Fra : Heidi C. Tholstrup

Dato : 17-01-01 06:53

Ole Mølgaard <omoe96@obel.auc.dk> wrote in message news:HMU86.27767$W81.310795@twister.sunsite.dk...

> [...]

Jeg kunne nu også godt lide ham som Nannas far i sin tid.

--
Med venlig hilsen/kind regards Heidi
Remove SPAM in emails

Fra : Stefan Holm

Dato : 17-01-01 12:44

"Heidi C. Tholstrup" <hct@SPAMwanadoo.dk> skrev:

> Jeg kunne nu også godt lide ham som Nannas far i sin tid.

Hørt.

--
http://www.aub.dk/~sh/selvref/
"danmarks dårligste pornsite....."

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 17-01-01 14:59

"Heidi C. Tholstrup" <hct@SPAMwanadoo.dk> skrev:

> Jeg kunne nu også godt lide ham som Nannas far i sin tid.

Jeg kunne godt lide ham i Grækerne, hvor han var ene hane
blandt nogle stride kællinger.

--
Mark
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 17-01-01 15:46

Mark Thomas Gazel skrev:

> Jeg kunne godt lide ham i Grækerne, hvor han var ene hane
> blandt nogle stride kællinger.

Underligt nok var han også valgt til at spille tysker i filmen Hamsun,
der fornylig vistes i dansk tv. Han havde ikke nogen stor rolle, så de
kunne for så vidt lige så godt have valgt en tysker - så ville rollen i
hvert fald ikke falde igennem på grund af dårlig tysk udtale. I øvrigt,
ham, der spillede Hitler i Hamsun, var talentløs. Aldrig har jeg set så
dårlig en Hitler-efterligning.

--
http://jonaskochbentzen.dk/

Fra : SVEND HERLER

Dato : 17-01-01 23:27

Jeg er helt enig! Jesper Christensen er bare fantastisk god i den rolle!

mvh. Svend