Evolution
Fra : Jens

Dato : 13-12-01 22:01

Ok.. så jeg gik ned og lejede Evolution. Det er da ok underholdning, MEN..
..det ærger mig virkeligt at der næsten ikke er nogen ekstra features på den
danske udgave. Jeg synes at sampsillet mellem de to hovedroller er god..
Der kommer nogen sjove situationer ud af det og gode replikker. Så nu blev
jeg nødt til at invistere i region 1 udgaven.. arrgh.. det bliver en dyr
måned..

Jens

Fra : Nicolai Zoffmann Hei~

Dato : 13-12-01 22:17

Er filmen alle de penge værd? Tjae...smag og behag, fandt den hyggelig men
ikke mere end det.
Jeg tjekkede lige hvad dvdoo havde at sige om den danske udgave. I det
mindste får du da nogle få ekstra ting med på den danske udgivelse. Jeg har
lige fået Shadow of the Vampire (gratis, så egentligt burde jeg ikke klage),
ekstra ting? En by i Rusland: Featurette og trailer! (og så kan
underteksterne ikke fjernes). Det er da pinligt at sende sådan et produkt på
markedet. Sammenlign det så med R2-udgaven af Final Fantasy. Jeg kan da
umuligt nå at se alle de ting i år. Pinligt af Egmont/Nordisk Film at de
varierer kvaliteten af deres udgivelser så meget. Akakak.
Nicolai