hunde i byer
Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 13-12-01 22:05

"Andreas Falck" <webmaster@bibel-skole.dk> skrev i en meddelelse
news:9vb255$1ad$2@egon.worldonline.dk...
> Du kan undgå mange "stofa-problemer" ved helt at slette stofa som
> news-konto og kun bruge f.eks. netsite - men KUN under forudsætning
af
> at der ikke bruges binære og/eller udenlandske grupper!!

OK OK men stofanetnewskontoen laver vel ikke problemer alene med sin
tilstedeværelse. ..?? vil i al fald lige prøve at holde den inde på
puterdyret et stykke tid for at glæde mig over forskellen på de tos
hurtighed og det sker der vel intet ved... er jo også rart at have
nyhedsgruppen telia.internet. stofa inde synes jeg ...mvh Ami

men lige nu er der da helt koks i begge grupper, prøv lige at gå ned
og marker indlæget sendt fra dig og se så hvad der sker så står der
pludselig oppe i nyhedsgrupper noget med dk.fritid.dyr,
dk.fritid,dyr,hund ... eller er det kun hos mig der er den slags
problemer ..??

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 13-12-01 22:24

"Anne-Marie Prange Madsen" <woopie@mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse > men lige nu er der da helt koks i begge grupper, prøv
> [...]
> pludselig oppe i nyhedsgrupper noget med dk.fritid.dyr,
> dk.fritid,dyr,hund ... eller er det kun hos mig der er den slags

hov glemte at man så efter at have markeret selvfølgelig skal trykke
videresend og så er det der kommer dobbelt nyhedsgruppe navn .. gør
det også det hos alle jer andre når i markerer det indlæg og vil
videresende??

mvh fra en noget frustreret Ami

Fra : Andreas Falck

Dato : 13-12-01 22:21

"Anne-Marie Prange Madsen" <woopie@mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3c19181a$0$1070$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

> OK OK men stofanetnewskontoen laver vel ikke problemer
> alene med sin tilstedeværelse. ..??

DER fik jeg mig formuleret lidt uheldig! NEJ det volder slet ingen
problemer at du beholder stofa inde sammen med den nye netsite.dk!!

Og naturligvis er du nødt til at beholde den for at kunne læse med i
de interne stofa/telia grupper. Undskyld min noget misvisende
formulering!

[ ... ]
> [...]
> der sker så står der pludselig oppe i nyhedsgrupper noget
> med dk.fritid.dyr, dk.fritid,dyr,hund ... eller er det kun hos

Nej, der er ikke spor koks i det, for stort set hele den oprindelige
tråd har været postet i begge grupper, hvilket du kan se ved at gå
tilbage i den oprindelige tråd og så på de enkelte indlæg. Så det er
altså ikke noget der lige pludselig er kommet nu, det har været der
hele tiden. Så det er hverken dig eller mig der har "gjort noget
forkert" i den anledning, - men jeg må altså bare lige indrømme at jeg
slet ikke har lagt mærke til at der hele tiden har været XPOST
(krydspostet) mellem de to grupper!

Og forøvrigt så er min pensionsag faldet fínt på plads!

Andreas Falck - ICQ 108 480 093
--
"Skabelse og Syndflod" - http://www.syndflod.dk
"Det evige Evangelium" - http://www.sda-net.dk