qdi advance 9
Fra : Hansen-Danmark

Dato : 13-12-01 20:41

er der nogle der ved hvorfor dette bundkort kun viser 128 mb ram med et 256
modul, og 256 ved et 512,
jeg ved godt at der kun kan være 256 i hvert dimm, har det noget med
ramtypen at gøre ? der står i manualen at der kan være 3 gange 256.
underligt ikke
Hilsen Kenneth

Fra : Hans Jensen

Dato : 13-02-02 09:52

Hansen-Danmark <Hansen-Danmark@privat.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c190455$0$25372$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> jeg ved godt at der kun kan være 256 i hvert dimm, har det noget med
> ramtypen at gøre ? der står i manualen at der kan være 3 gange 256.

Hvad er det for nogen Ram, hvis det er RDRAM, så skal du hvade to ens
moduler for at det virker!