Udskiftning af Java i browsere
Fra : Martin Agersted Jarl

Dato : 13-12-01 16:24

Hej NG!

Jeg står med det problem at jeg gerne vil have udskiftet JVM-plugin i
Netscape (både 4.7x og 6.2). Årsagen er at der er opstået
kompatibilitetsproblemer blandt andet med mit pc-bank-system.

Følgende meddelelse kommer frem i Java-konsol vinduet:

Netscape Communications Corporation -- Java 1.1.5

Type '?' for options.

Symantec Java! ByteCode Compiler Version 210.065
Copyright (C) 1996-97 Symantec Corporation

Jeg vil gerne have skiftet til version 1.3.1 eller senere.

Mvh
Martin

Fra : Esben Mose Hansen

Dato : 14-12-01 15:40

Martin Agersted Jarl wrote:

> [...]
> Copyright (C) 1996-97 Symantec Corporation
>
> Jeg vil gerne have skiftet til version 1.3.1 eller senere.

Måske kunne du give lidt flere detaljer. Netscape 6.2 inkluderer ikke en
javaversion, men forlader sig alene på plugin... så det er lidt
mystisk... med fare for upræcisheder (bruger Mozilla, ikke Netscape, men
det skulle være rimeligt tæt på) så prøv at kikke i help->about plugins
og kik efter noget med java... se efter et versionsnummer (det står der
nogle gange ud for diverse komponeneter.)

Den gamle netscape kender jeg ikke så godt.

--
mvh. Esben
home.worldonline.dk/~mesben

Fra : Martin Agersted Jarl

Dato : 15-12-01 10:14

Hej!

Jeg mener selvfølgelig hvordan java-plugin bliver udskiftet med en nyere.

Martin

Fra : Ayhan Binici

Dato : 02-02-02 14:55

Du kan downloade SUN's egen Java-plugin fra

http://java.sun.com/getjava/download.html

Ovenstående link henter Java version 1.3.1, hvilket er rimelig nyt.

Denne vil overtage al håndtering af Java i IE eller Netscape (Husk at vælge
Netscape under installationen).

Mvh
Ayhan