Har nogen her erfaring med Retrospect back~
Fra : Thomas

Dato : 13-12-01 15:56

Jeg bruger Retrospect Express, til at tage backup af udvalgte mapper på en
PC (backup'en kopieres over til en anden PC via netværk).

Den melder så tilbage, at den ikke kunne fortsætte efter et stykke tid (i
dette tilfælde efter ca. kopiering af 5 GB). Den har tidligere sagt, at der
ikke var mere diskplads på den PC som der bliver backup'et til (der er over
40 GB fri), og den totale backup er på ca. 6-7 GB.

Begge maskiner kører Win98SE, kan det have noget med det at gøre? Er der en
begrænsning på filstørrelse i Retrospect eller Win98SE?

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - webcam og undervandsbilleder fra Rødehavet
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash tutorial

Fra : Thomas

Dato : 13-12-01 16:22

"Thomas" <flash4@it.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
en
> begrænsning på filstørrelse i Retrospect eller Win98SE?

Det ser ud som om, den tror at disken i den PC der skal kopiere stil kun er
på 4 GB. Vil det evt. hjælpe med et andet OS på desitinations PC'en? Jeg har
mulighed for at lægge en NT Workstation på.

Fra : Jimmy Nielsen

Dato : 13-12-01 17:46

"Thomas" <flash4@it.dk> wrote in message

> [...]
har
> mulighed for at lægge en NT Workstation på.

I FAT32-filsystemet kan en fil maksimalt være 4GB stor. Er det det du
spørger til?

Hvis du istedet kører Windows NT og bruger NTFS-filsystemet løber du ikke
ind i nogen øvre grænse, svjv.

--
Jimmy Nielsen

Fra : Thomas

Dato : 14-12-01 09:58

> I FAT32-filsystemet kan en fil maksimalt være 4GB stor. Er det det du
> spørger til?

Det er garanteret det der driller.

> Hvis du istedet kører Windows NT og bruger NTFS-filsystemet løber du ikke
> ind i nogen øvre grænse, svjv.

Gælder dette også for Win2000?