Smadrer mit håndfrie sæt mine mobiltelefon~
Fra : Lars Bonnesen

Dato : 13-12-01 14:06

Men kone og jeg har hver vores Ericsson T10'er i hver vores originale,
håndfrie Ericssonsæt.

Efter et stykke tid begyndte min telefon at klikke, når den sad i den
håndfrie, og tilsidst kunne man ikke snakke eller lytte en dyt mens den sat
i holderen. Tog man den af virkede den fint op til øret. Telefonen lader,
når den sidder i holderen, så den registrerer åbenbart, at den sidder i.

Man da min telefon så ikke virkede i min holder, prøvede jeg den i min kones
holder - og der virkede den heller ikke. (hendes virker).

Så fik jeg en god ide. Vi bytter bare telefon. (-;

(jeg bruger telefonen væsentligt mere end hende - ville sende hendes til
rep., der er stadig garanti på begge tlf. samt håndfrie sæt).

Men.... nu efter et stykke tid virker denne telefon heller ikke i min
håndfrie. (og heller ikke i hendes).

Så er det jeg tænker:

Er det min håndfrie, der smadrer telefonen - og skal jeg gå til forhandleren
af denne for at brokke mig, eller er begge telefoner gået i stykker - og
skal jeg derfor gå til forhandleren af telefonen (det er ikke den samme) for
at brokke mig.

Er dette et alm. problem?

Kan der være et eller andet, jeg selv kan gøre?

Vh, Lars.