Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Digital kamera: Specifikationer - er dette~
Fra : VisseVasse

Dato : 13-12-01 13:35

Til NG

Overvejer at erhverve mig et billigt nybegynder kamera
Jeg har fundet nedenstående Samsung til 1.995 hos Photocare - men jeg kan
tilsyneladende ikke finde tests/anmedelser af dette kamera på nettet.
Da jeg er uerfaren på områder spørger jeg: Er disse specifikationer
acceptable??
Alternativt har jeg overvejet Fuji FinePix 1300, HP C215 og HP C318

Tak for hjælpen og happy X-mas

Jacob

Samsung:
Digimax 200

Type
Ultrakompakt digitalkamera i flot to-tonet design

Billedsensor
2,1 megapixel 1/2,7" CCD

Objektiv
6,8 mm f/2,8 (svarende til 38 mm i 35 mm formatet)

Fokusering
Autofokus: 0,6 m til uendelig; makro: 0,2 - 0,6 m

Lysmåling
Gennemsnitsmåling

Eksponering
Program AE / eksponeringskompensering: ± 1,8 EV i tredjedele trin

Lukkertider
Mekanisk og elektronisk: 1/1.000 sek. - 1/4 sek.

Optagefunktioner
Autoflash, autoflash med rød-øje reduktion, udfyldningsflash, flash
afbrudt, makro, selvudløser, movie-optagelse (24 bps op til 30 sek.)

Søger
Optisk real-image søger

LCD monitor
1,5" TFT farve (521 x 218 pixels)

Flash
Indbygget med alle funktioner

Filformater
JPEG; DCF/DPOF kompatibel; billedkvalitet (komprimering): Superfin, Fin
og Normal

Billedpixels
1600 x 1200 (Large) og 800 x 600 (Small)

Lagringsmedie
SmartMedia memorykort

Diverse
2x digital zoom (optagelse og afspilning) / hvidbalance: Automatisk /
Manuel (dagslys, glødelampe, fluorescerende) / afspilning: enkeltbillede, 9
thumbnails, diashow / USB-interface, videoudgang

Strømforsyning
2 stk. AA-batterier (alkaliske, Ni-MH eller lithium) / AC adapter
(ekstratilbehør)

Størrelse
103 x 69 x 42 mm

Vægt
Cirka 200 gram

Standardtilbehør
Driversoftware (Windows / Macintosh), 8 MB SmartMedia-kort, MGI
PhotoSuite III