Scalarer
Fra : Annette Skovbon

Dato : 13-12-01 12:42

Hejsa,
Jeg vil lige høre om der er nogle herinde der har nogle gode råd til mig.
Jeg har lige købt nyt akvarie, hvor der fulgte to store voksne scalarer med
til, som er ynglevillige. Indtil nu, har familien set unger i vandet, men jeg
formoder de er blevet ædt, enten af scalarerene selv, eller af andre fisk i
akvariet.
Nu får de deres egen 160 liters akvarie at gå og hygge sig i, med planter med
store blade så de kan sætte æg på dem.
Er der nogle herinde der har erfaring med scalarer yngel? Hvor mange grader
skal det køre på for at det er optimalt? Skal forældrene fjernes fra baljen
igen ? osv osv. Fortææææææl...

--
Posted from 0x503f7727.virnxx5.adsl-dhcp.tele.dk [80.63.119.39]

Fra : Jens Jacob Buus

Dato : 14-12-01 10:02

"Annette Skovbon" < wrote in message
> [...]
grader skal det køre på for at det er >optimalt? Skal forældrene fjernes fra

prøv her:
http://groups.google.com/groups?q=scalare+opdr%E6t&hl=da&btnG=Google-s%F8gni
ng
ellers skriv tilbage, jeg har haft noget opdræt med dem, men er nok ikke
verdensmester i det.

Fra : Mercyful

Dato : 13-05-02 10:05

"Annette Skovbon" skrev d. 13-12-01 12:42 dette indlæg :
> [...]
grader
> skal det køre på for at det er optimalt? Skal forældrene fjernes fra

HEJ...

http://www.kandu.dk/