Købe mobiltelefon i Sverige på internet?
Fra : Thomas

Dato : 13-12-01 12:25

I det nye Penge & Privatøkonomi, skriver de, at man kan købe en Nokia 6210
til 949 SKR uden abb.

Er der nogen der kender til billige online butikker i Sverige, hvor man som
dansker kan købe mobiltelefoner?

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - webcam og undervandsbilleder fra Rødehavet
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash tutorial

Fra : Claus E Beyer

Dato : 14-12-01 16:34

"Thomas" <flash4@it.dk> skrev i en meddelelse

> I det nye Penge & Privatøkonomi, skriver de, at man kan købe
> en Nokia 6210 til 949 SKR uden abb.

Det lyder godt nok fantastisk. Det kunne jeg også godt tænke mig
at høre nærmere om. Jeg tager også gerne til Malmø for at hente
en sådan til den pris.

Claus

Fra : Claus Rolsted

Dato : 14-12-01 18:51

"Claus E Beyer" <cebeyer@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det lyder godt nok fantastisk. Det kunne jeg også godt tænke mig
> at høre nærmere om. Jeg tager også gerne til Malmø for at hente
> en sådan til den pris.

Jeps, det lyder rigtigt interessant.
Har du et link eller noget på skrift til os? Hele artiklen eller links
direkte til butikker i Sverige ville være 'bra'

Claus Rolsted

Fra : Thomas

Dato : 17-12-01 09:10

"Claus Rolsted" <rolsted@worldonline.dkNOSPAM> skrev i en meddelelse
> "Claus E Beyer" <cebeyer@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeps, det lyder rigtigt interessant.
> Har du et link eller noget på skrift til os? Hele artiklen eller links
> direkte til butikker i Sverige ville være 'bra'

Ikke andet, end de skrev i Penge & Privatøkonomi, at de var taget til Malmö
for at sammenligne priser. De var så gået lidt rundt i butikkerne og havde
sammenlignet tøj, briller, mobiltelefoner og andre julegave ideer. På
www.penge.dk skriver de desværre ikke noget om det.

Fra : Claus Rolsted

Dato : 17-12-01 12:41

> [...]
> for at sammenligne priser. De var så gået lidt rundt i butikkerne og havde
> sammenlignet tøj, briller, mobiltelefoner og andre julegave ideer.

Ærgeligt nok - kunne godt tænke mig at læse den....

> (..) På
> www.penge.dk skriver de desværre ikke noget om det.

Nej, for at læse nyeste nummer af P&P på hjemmesiden, skal man være logget
ind med det password og brugernavn som fremgår af selvsamme nummer af
bladet.

Claus Rolsted

Fra : Thomas

Dato : 17-12-01 20:14

> Nej, for at læse nyeste nummer af P&P på hjemmesiden, skal man være logget
> ind med det password og brugernavn som fremgår af selvsamme nummer af
> bladet.

Og det har jeg selvfølgelig ikke Men en del biblioteker har dog bladet
liggende til gennemlæsning.

Fra : Claus Rolsted

Dato : 18-12-01 18:48

> Og det har jeg selvfølgelig ikke Men en del biblioteker har dog bladet
> liggende til gennemlæsning.

Jeg har nu fået læst artiklen på arbejdet. Det lyder jo _ret_ fornuftigt,
hvis man kan skaffe sig en Nokia 6210 eller en Siemens S45 til 949,-
_SVENSKE_ kroner uden abonnement. Udover at selve prisen er vanvittig lav,
får man også kursgevinsten med i købet.....

Og så nævnte de ikke engang priseksempler ved køb _med_ abonnement (blot
nævntes det, at de jo så ville være endnu billigere).

Indkøbsundersøgelsen blev foretaget 7. nov. i år, men mon ikke der stadig er
en pæn sjat at spare.....

Mvh

Claus Rolsted

Fra : Claus Rolsted

Dato : 18-12-01 18:54

> Indkøbsundersøgelsen blev foretaget 7. nov. i år, men mon ikke der stadig
er
> en pæn sjat at spare.....

Glemte lige en ting:
Det kunne være ganske fedt, hvis man kunne finde frem til nogle gode links
til svenske onlinebutikker med samme priser ............ Jeg synes ikke lige
jeg kunne finde frem til noget brugbart på Sørens (www.geab.se) eller
Rasmus' (http://se.pricerunner.com/ProductPrice.jsp?model=6445) links.
Nogen der har været mere heldig end mig???

Mvh

Claus Rolsted

Fra : Hans-Jacob

Dato : 18-12-01 19:29

> [...]
> Rasmus' (http://se.pricerunner.com/ProductPrice.jsp?model=6445) links.
> Nogen der har været mere heldig end mig???

www.geab.se indeholder ikke noget billigere end i danmark...
vælg en telefon du vil se og tryk "prislista" eller hvad det nu hedder
næsten i bunden af artiklen om telefonen kræver Acrobat Reader installeret!

--
Mvh.
Hans-Jacob

Fra : Claus Rolsted

Dato : 19-12-01 18:46

"Hans-Jacob" <zster@FJERNmailme.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> vælg en telefon du vil se og tryk "prislista" eller hvad det nu hedder
> næsten i bunden af artiklen om telefonen kræver Acrobat Reader

Jo da, så langt kom jeg også, men priserne er (som du også selv nævner) helt
hen i vejret...
Derfor håbede jeg på, at andre havde været været heldigere med at finde
fornuftige priser.

Mvh

Claus Rolsted

Fra : Rasmus Lauritsen