Husker du ...
Fra : H. J. Nielsen

Dato : 09-01-01 12:41

Jeg er årgang '67. Da jeg var lille kan jeg huske jeg så en (ret sørgelig)
tegnefilm om en (måske circus-) gris, der var gode venner

Fra : stan

Dato : 09-01-01 12:53

....med sig selv?

Fra : N/A

Dato : 09-01-01 13:24

Fra : H. J. Nielsen

Dato : 09-01-01 13:24

Skal det forstå

Fra : Kalle Palle Hanbjerg

Dato : 09-01-01 13:42

H. J. Nielsen <Henrik@Nielsen-Mail.dk> wrote in message
> Skal det forstå

Hvis du bruger OE, så pas på med at taste Ctrl-Enter, før du er færdig med
at skrive ;)

- K.P.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 09-01-01 23:46

> Jeg er årgang '67. Da jeg var lille kan jeg huske jeg så en (ret sørgelig)
> tegnefilm om en (måske circus-) gris, der var gode venner 9_D+>@0Y-^\"
> Jeg tror nok edderkoppen dør.

Det gør den, men der kommer en masse nye små edderkopper

> Er der nogen, der kan huske hvad denne film hedder, da jeg gerne vil købe
> den til mine børn??

Jeg mener, at den hedder "Grisen der dansede". Desværre har jeg *ingen*
anelse om hvad den hedder på engelsk.

> På forhånd tak for hjælpen - og undskyld, hvis dette ikke er den korrekte
> nyhedsgruppe at spørge, men det var altså den nærmeste, jeg kunne finde.

Det er den helt korrekte nyhedsgruppe at spørge i.

Hilsen

Mark

Fra : Magnus Dreyer

Dato : 10-01-01 09:57

Mark Thomas Gazel wrote:

> Det gør den, men der kommer en masse nye små edderkopper

> Jeg mener, at den hedder "Grisen der dansede". Desværre har jeg *ingen*
> anelse om hvad den hedder på engelsk.

> Det er den helt korrekte nyhedsgruppe at spørge i.

Det lyder som Charlotte's Web, bygget over en børnebog af E. B. White. Læs mere
her: http://uk.imdb.com/Title?0070016

--
mvh:
Magnus |Der er så doven, at han ikke kan

Fra : H. J. Nielsen

Dato : 10-01-01 11:51

1000 tak Magnus. Det er lige præcis den jeg ledte efter. Hvordan hulen kunne
du huske, hvad den hedder på engelsk. Der er trailer og filmen kan købes på
den link du sendte. Det er bare perfekt.

Tak igen. Nu vil jeg så se om man kan finde den på dansk og evt. på DVD.

Mange hilsner

Henrik J. Nielsen

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 10-01-01 12:46

"Magnus Dreyer" <magnus@noko.dk> skrev:

> Det lyder som Charlotte's Web, bygget over en børnebog af E. B. White. Læs mere
> her: http://uk.imdb.com/Title?0070016

Lige i øjet! Jeg havde ellers gættet at det nok var Hannah and Barbera der
havde lavet den, men mine søgninger på pig og spider på imdb førte ingen
vegne, og jeg fandt kun et website med Scoopy Doo, Flintstone etc.

Hvordan fandt du det?

Til Henrik kan jeg sige, at der *er* den.

Mark

Fra : Magnus Dreyer

Dato : 10-01-01 13:35

Mark Thomas Gazel wrote:

> [...]
> havde lavet den, men mine søgninger på pig og spider på imdb førte ingen
> vegne, og jeg fandt kun et website med Scoopy Doo, Flintstone etc.

Jeg kunne huske titlen, fra en gang i fortiden. Bogen er ret kendt i det amerikanske.
Så den bliver nævnt en gang imellem i forskellige film og tv-programmer.

Forresten er det Hannah og Barbera, der har lavet den.