excel til html
Fra : Dennis Enøe

Dato : 13-12-01 11:52

Jeg sidder med et regneark som jeg ville have excel til at konvertere
men hver gnag jeg prøver det laver excel sjov og laver regnearket
3 til 4 gange på samme sideeller andre sjove ting i html filen, nogle
der har en ide til hvad man kan gøre ve dette, da det skal bruges af min
chef som jeg ikke kan lære at lege med html

Takker

Dennis E

Fra : Hanne VF

Dato : 13-12-01 16:00

"Dennis Enøe" <bluesy@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
X Jeg sidder med et regneark som jeg ville have excel til at konvertere
X men hver gnag jeg prøver det laver excel sjov og laver regnearket
X 3 til 4 gange på samme sideeller andre sjove ting i html filen, nogle
X der har en ide til hvad man kan gøre ve dette, da det skal bruges af min
X chef som jeg ikke kan lære at lege med html
X Takker X Dennis E

Har du markeret præcis det område som du vil have konverteret om?
Der kommer en masse koder og det kommer til at se lidt anderledes ud.
Men det kan bestemt godt bruges, hvis man har noget i Excel som skal
på nettet.

Hanne