Også mig! Også mig!
Fra : Søren Vestergaard

Dato : 13-12-01 10:59

Jeg vil også prøve det der citat-pjat. Her kommer lige et par stykker:
Hint: Det bliver lidt nemmere, hvis man regner det fælles tema ud...
1: "I eat pieces of crap like you for breakfast"
2: "I see a lot of girls. I see a lot of guys, too"
3: "Call me mr. Beefy"
4: "Damn it, Sonny Cofax. You give him the easy ones!"
Mener, det er sådan, de er. Hyg jer med dem.

Fra : Martin Møller

Dato : 13-12-01 10:58

"Søren Vestergaard" wrote:

> Jeg vil også prøve det der citat-pjat. Her kommer lige et par stykker:
> Hint: Det bliver lidt nemmere, hvis man regner det fælles tema ud...
> 1: "I eat pieces of crap like you for breakfast"

"You eat shit for breakfast???"

> 2: "I see a lot of girls. I see a lot of guys, too"
> 3: "Call me mr. Beefy"
> 4: "Damn it, Sonny Cofax. You give him the easy ones!"
> Mener, det er sådan, de er. Hyg jer med dem.

Happy Gilmore - en sjov lille film.

/Martin

Fra : Martin Møller

Dato : 13-12-01 11:45

"Martin Møller" wrote:

> "You eat shit for breakfast???"

Hov, Happy Gilmore skulle stå hér.

Går også udfra de andre citater er fra Adam Sandler film - kan dog ikke
huske hvilke.

Fra : Ulrik Jensen

Dato : 13-12-01 12:29

Hej!

> Går også udfra de andre citater er fra Adam Sandler film - kan dog
> ikke huske hvilke.

Den sidste er vist nok Big Daddy

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 13-12-01 13:43

Søren Vestergaard skrev:

> 1: "I eat pieces of crap like you for breakfast"

Adam Sandler i "Golfbanens Skræk", eller rettere - Sandlers svar er:
"You eat pieces of crap for breakfast!?"

Jeg kan desværre ikke lige sætte en titel på de andre citater, men jeg
gætter på, at Adam Sandler også har haft en finger med i dem.

--
Mvh. Peter
http://www.filmsvar.dk - online filmbrevkasse

Fra : Martin Møller

Dato : 13-12-01 13:59

"Peter Bjerre Rosa" wrote:

> Adam Sandler i "Golfbanens Skræk", eller rettere - Sandlers svar er:
> "You eat pieces of crap for breakfast!?"

Ja, eller for at få det helt på plads:

- "I eat pieces of shit like you for breakfast!"
- "You eat pieces of shit for breakfast?!"
- "No... I... uhmm....."

/Martin

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 13-12-01 14:07

Martin Møller skrev:

> - "I eat pieces of shit like you for breakfast!"
> - "You eat pieces of shit for breakfast?!"
> - "No... I... uhmm....."

Tak. Guldcitat!

I øvrigt Sandlers bedste komedie, synes jeg. Han kammer for meget over i
fx Water Boy. Og Little Nicky er da helt i skoven. Wedding Singer er
god, men det er også en mere traditionel komedie, hvor han ikke skal
forestille at have et større mentalt brist. Det samme gør sig vist
gældende med Big Daddy.

Fra : Martin Møller

Dato : 13-12-01 14:38

"Peter Bjerre Rosa" wrote:

> Tak. Guldcitat!

No problemo!

Jeg fandt lige et andet fra samme film:

"You better stay away, or you're gonna pay. Listen to what I say."
"Why don't we go down to the bay, we could eat some hay, make things out of
clay, what do you say? I just may!"

> I øvrigt Sandlers bedste komedie, synes jeg.

Også jeg.

/Martin

Fra : Søren Vestergaard

Dato : 13-12-01 15:43

I er inde på noget af det rigtigte. Faktisk er de to, der ikke egentlig er
blevet gættet, blevet nævnt. Det er nummer 2 og nummer 3. Anyone?

Søren Vestergaard <4555017m001@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c1879ed$0$227$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...

Fra : JokeSten

Dato : 13-12-01 16:07

Little Nicky ,ikke ? hunden der 'ordner' en anden hund !?

JokeSten

Fra : Søren Vestergaard

Dato : 13-12-01 16:55

Lige netop.
Faktisk var replikken
"Say it! Say Mr. Beefy!", men who cares...

JokeSten <mhbNOSPAM@rhk.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Fq3S7.7225$z4.960504@news000.worldonline.dk...

Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 13-12-01 23:36

> Jeg vil også prøve det der citat-pjat. Her kommer lige et par stykker:
> Hint: Det bliver lidt nemmere, hvis man regner det fælles tema ud...
> 1: "I eat pieces of crap like you for breakfast"
"you eat crap for breakfast!?"
Happy Gilmore

?

> 3: "Call me mr. Beefy"
Hunden i Little Nicky

> 4: "Damn it, Sonny Cofax. You give him the easy ones!"
Big Daddy

Fra : Wertigo

Dato : 14-12-01 00:48

Søren Vestergaard <4555017m001@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c1879ed$0$227$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...

> 2: "I see a lot of girls. I see a lot of guys, too"

Er det helt galt, hvis jeg siger The Wedding Singer. Så filmen forrige
weekend, og citatet bringe minder, men jeg kan alligevel ikke rigtigt
placere det i filmen. Måske er det bare ikke fra den film?

Glædelig jul
Mikkel