kode til down-load ?
Fra : Göran Wennerström

Dato : 13-12-01 09:21

Hej, jeg har en tabel, hvor jeg i hver celle linker til en .zip fil, jeg
vil have at kun medlemmerne i foreningen skal have mulighed for at hente
filerne, ved at sætte et password/login på når man vil hente filen, er
det en hurtig/god løsning til det ? Vi er lidt over 100 medlemmer, så
det bliver 100+ forskellige password/login ord.

Venlig hilsen Göran

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 14-12-01 20:40

"Göran Wennerström" <gw@post.olivant.fo> skrev i en meddelelse
> [...]
> det en hurtig/god løsning til det ? Vi er lidt over 100 medlemmer, så
> det bliver 100+ forskellige password/login ord.

Var det ikke nemmere at password beskytte zip filerne
under selve pakningen af dem , og så give alle medlemmerne
det pasword, istedet for at holde styr på 100 user/pass
accounts

Jr.

Fra : Göran Wennerström

Dato : 15-12-01 16:10

"Jan Rasmussen" <Nospaerm@privat> skrev:

> Var det ikke nemmere at password beskytte zip filerne
> under selve pakningen af dem , og så give alle medlemmerne
> det pasword, istedet for at holde styr på 100 user/pass
> accounts

Jo, men problemet er også at nogle er kun medlemmer et år, så skal de
ikke have mulighed til down-load, og så må man have flere pasword,
hvordan ???

Venlig hilsen Göran.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-12-01 17:00

Sat, 15 Dec 2001 15:10:25 -0000, skrev "Göran Wennerström"
<gw@post.olivant.fo>:

>Jo, men problemet er også at nogle er kun medlemmer et år, så skal de
>ikke have mulighed til down-load, og så må man have flere pasword,

Hvor ligger hjemmesiden?

På en standard hjemmesideplads eller på et webhotel?

Hvis den ligger på er webhotel, så bør denne kunne tilbyde det.
--
med venlig hilsen
Knud