Hjemmeside-billeder
Fra : Camilla Christiansen

Dato : 12-12-01 23:31

Så er min hjemmeside blevet opdateret og der er kommet en masse billeder af
Lille Mis og Keshna....

Der er selvfølgelig stadig plads til jeres links så bare sig til...

--
Camilla Christiansen

www.snabe.dk/camilla

Fra : Birgitte

Dato : 13-12-01 00:20

Hej Camilla.
Har lige været et smut inde på din hjemmeside, og hvilke skønne katte du
har. Forresten er det nogle søde julebilleder
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk
birgitte@truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 13-12-01 00:24

"Camilla Christiansen" <camilla@snabe.dk> writes:

> Så er min hjemmeside blevet opdateret og der er kommet en masse billeder af
> Lille Mis og Keshna....

Ellers også en pæn side du har der, men hvorfor bruger du gif format
på billederne ?? efter min "ringe" mening er jpg lige så godt og
fylder mindre for et billede pakket nice i samme størrelse..
Din afstemning virker ikke, man kan et eller andet sted regne med at
der ikke kan være 0 % når man har stemt..

Og skift for alt i verden ikke farve til rød, fordi folk forbinder rød
med fare...
--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Camilla Christiansen

Dato : 13-12-01 00:57

Jeg har lige været inde på mine afstemninger selv de virker nu det er vist
noget med at den første stemme ikke virker.

M.h.t. så skal de laves om til jpg. jeg har ikke den store forstand på at
lave hjemmesider m.m. og jeg misforstod min kæreste da han talte om
billedstørrelser, han har selv påpeget det samme......

Fra : Trine

Dato : 13-12-01 10:11

Hej Camilla

Flot side...dejlige katte...jeg fik mig en griner over jeres julebilleder
*ggg* tak for det

God jul
Trine

Fra : line

Dato : 13-12-01 11:06

Sikke en flot side! Godt design og nemt at finde rundt.

Billederne er rigtig sjove - især fotoseancen til julekort

Pøj pøj.

// Line
http://www.nelja.dk

Fra : Denise

Dato : 13-12-01 11:35

Hej Camilla
Har været inde på din hjemmeside, flot og masser af dejlige missebilleder.
Hilsen Denise