nokiagame
Fra : Palle Ravn

Dato : 12-12-01 23:05

Jeg har gennemført spillet, og har lige fået denne mail fra
kista.webbmagasin@nokia.com

Tillykke med tredjepladsen i Nokia Game!

Det var tæt på. Eventyrets fartfyldte dage er ovre for denne gang, og vi er
så småt ved at vende tilbage til hverdagen. Nogle gange ønsker man næsten,
at livet var lige så spændende som Nokia Game. (Eller måske er det alligevel
godt, at det ikke er...)

Vi håber, at det lykkedes Nokia Game at udviske grænserne mellem dit
virkelige liv og den opfundne spilverden, vi havde skabt, og give dig nogle
småforvirrede dage. Den konstante jagt efter ledetråde i tv, radio, aviser,
tidsskrifter og på Internettet kan jo ryste enhver.

Forvirret eller ej.

Uanset hvordan du har det, har du ikke kæmpet forgæves. Du får en Nokia
Game-cap til at huske dig på din store indsats. Tillykke!

Nu mangler vi bare nogle oplysninger fra dig.

Send os en e-mail med dit brugernavn fra Nokia Game, dit rigtige navn,
fuldstændig adresse og personnummer (10 cifre) til nokiagame_sv@strd.se, så
modtager du din Nokia Game-cap inden for få dage.

Endnu engang et stort tillykke. Vi håber, at du havde det lige så skægt
under Nokia Game, som vi havde.

Mange spilhilsener

Nokia Game

Men, jeg tror at det er fup. For det første giver en tredjepladsen ikke en
Game-cap. E-mail adressen er heller ikke den originale, som de plejer at
bruge. OG hvad fa'en skal de med mit person nummer, bare for at give mig
noget. Og mit brugernavn, der har de skù da også på deres server. Det er
FUP. /tror jeg/

Kan nogle hjælpe???

Palle

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 12-12-01 23:23

On Wed, 12 Dec 2001 23:05:00 +0100,
Palle Ravn <pallerav@jyde.dk> wrote:
> [...]
> fuldstændig adresse og personnummer (10 cifre) til nokiagame_sv@strd.se, så
> modtager du din Nokia Game-cap inden for få dage.
De kan ikke kræve dit CPR nummer. EN undtagelse er dog hvis
de udbetaler en gevinst på over x kr, så skal de bruge det
for at opgive det til skattevæsnet. Men en cap har en værdi
under grænsen.

Hvorfor ser du ikke på mail headeren ?

Fra : Fischer

Dato : 13-12-01 07:21

> [...]
> bruge. OG hvad fa'en skal de med mit person nummer, bare for at give mig
> noget. Og mit brugernavn, der har de skù da også på deres server. Det er

Sidste år var der lige så meget forvirring.
Alle 50 vindere fik "førstepræmie".
Man blev også spurgt om CPR-nr.
Og dem der kontaktede én var slet ikke fra Nokia. Det viste sig at Nokia
havde hyret et helt andet firma til at stå for udsendelse af præmierne.

-Jeg tror den er go' nok.

*Fischer

Fra : D9N

Dato : 13-12-01 16:09

"Palle Ravn" <pallerav@jyde.dk> skrev i en meddelelse

> bruge. OG hvad fa'en skal de med mit person nummer, bare for at give mig

OPLYS aldrig vitale data på en e-mail, det vil sige : opgiv aldrig
personnummer.

--
vh
D9N

[ICQ - 78427356]
Peace-Love-Harmony

Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 13-12-01 17:19

> [...]
> bruge. OG hvad fa'en skal de med mit person nummer, bare for at give mig
> noget. Og mit brugernavn, der har de skù da også på deres server. Det er

Der er en 1.plads - de vinder telefon, en 2.plads - vi vinder en lænestol
til sofaen - og endelig en 3.plads.

Sidste år blev der som nævnt også bedt om CPR-nummer - dog fik de folk der
ikke opgav nummeret også en telefon. Bare brok dig i returmailen.

Men den er altså god nok, mailen!

Peter

--
Har du en mening om din mobiltelefon?
Del den med andre på www.eaid.dk/epinion

Fra : Palle Ravn

Dato : 13-12-01 17:35

"Peter Skjelbo, eaid.dk" <peter@eaid.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Sidste år blev der som nævnt også bedt om CPR-nummer - dog fik de folk der
> ikke opgav nummeret også en telefon. Bare brok dig i returmailen.

Nej de 1-50 bedste får en Nokia 5510, dem på 51 - 200 pladserne får en Smart
bord-telefonholder, og dem på 201 - 500 pladserne får en Nokia Game Caps, så
jeg fatter intet. Men står vinderne i rækkefølge på www.nokiagame.com under
nyheder, vinderne er... Der står jo ikke nogle nummer ud for navnene.

Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 13-12-01 18:49

> [...]

under
> nyheder, vinderne er... Der står jo ikke nogle nummer ud for navnene.

Udtrykte mig uklart :) De første 50 er alle vindere af førstepladsen, de
næste 150 er vindere af anden pladsen osv...

For en numerisk liste over de danske vindere, se da
http://www.nokia-game.com/forum.phtml?&fl=scandinavian&dmsgid=13881&forum_of
fset=0&dv=32 - der står numre ud for listen

Peter

--
Problemer med din computer?
www.eaid.dk er der gratis IT-hjælp til alle!

Fra : Palle Ravn

Dato : 13-12-01 19:20

nemlig

Fra : Palle Ravn

Dato : 13-12-01 20:40

Skal jeg sende de oplysninger eller ikke. Jeg forstår ikke det med
tredjepladsen så burde man jo ikke få en cap?

Er der nogen som ved noget, bare lidt mere?

/Palle

Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 13-12-01 22:00

> Skal jeg sende de oplysninger eller ikke. Jeg forstår ikke det med
> tredjepladsen så burde man jo ikke få en cap?
Førsteplads = 1-50. Andenplads=51-250. Tredjeplads = 251-500! Jeg blev nr. 2
sidste år, det gjorde alle der vandt en telefon og ikke en rejse til det der
snowboard-event. Så send nu bare de oplysninger, der sker intet.

> Er der nogen som ved noget, bare lidt mere?
Sikkert
> /Palle

Peter

Fra : GJ

Dato : 13-12-01 22:15

du kan jo sende oplysningerne men undlade dit CPR.nr

det havde jeg nok gjort...

Gitte

Fra : Christina Rudkjøbing

Dato : 14-12-01 12:32

bord-telefonholder, og dem på 201 - 500 pladserne får en Nokia Game
>Caps,

Jeg tror, at det ovenstående er deres definition af en tredieplads.

Der er jo mange vindere, 2'ere og 3'ere.