Nummerbestemt beskedtone?
Fra : Anders Spliid Hansen

Dato : 12-12-01 22:42

Findes der en mobiltelefon med nummerbestemt signal ved modtagelse af
SMS'er? Altså sådan at den siger én lyd hvis jeg får en mail, en anden
lyd hvis det er en SMS fra en kammerat, en tredie lyd hvis...

Venlig hilsen
Anders Spliid Hansen

Fra : KGB

Dato : 12-12-01 23:08

> Findes der en mobiltelefon med nummerbestemt signal ved modtagelse af
> SMS'er? Altså sådan at den siger én lyd hvis jeg får en mail, en anden
> lyd hvis det er en SMS fra en kammerat, en tredie lyd hvis...

Nokia 3 serien (mon ikke også 8 serien har ??)
Ericsson (alle de nye)

Fra : Dennis Lange

Dato : 13-12-01 10:07

"KGB" <KGB@NSA.PET> skrev i en meddelelse

> Nokia 3 serien (mon ikke også 8 serien har ??)
> Ericsson (alle de nye)

Øøh - tænker du ikke på nummerbestemt ringetone ved _opkald_??? Anders
spørger om nummerbestemt ringetone ved SMS'er...og det kan i hvert fald
3-serien så vidt jeg ved ikke klare...

Dennis Lange

Fra : Anders Berg

Dato : 14-12-01 08:42

Nokia har IKKE nogen endnu som kan dette. Kun ringesignal kan laves
individuelt!!

Anders

--
Posted from [212.93.55.39]

Fra : Henrik Asving

Dato : 23-04-02 19:04

Nokia 8310 kan!!!!

MVH

Henrik =)

Fra : Morten Okholm

Dato : 26-04-02 17:13

Hvordan? Jeg har en 8310, men har ikke lige fundet det??!

Fra : Familien Rohde

Dato : 27-04-02 09:15

3310 kan også - ved ikke om det gøres på samme måde, men: tryk menu, og vælg
telefonbog. Herunder findes noget der hedder tildelingstone. Vælg den og
derefter det nummer du ønsker og efterfølgende den ringetone der skal
knyttes til nummeret. PÅ de ældre modeller mener jeg kun at det var muligt
at lave forskellige ringtoner til de forskellige opkaldsgrupper. Håber du
kan bruge ovenstående.
--
Med venlig hilsen Søren Rohde

Fra : Per Thomsen

Dato : 29-04-02 10:09

> [...]
> at lave forskellige ringtoner til de forskellige opkaldsgrupper. Håber du
Det er kun ved opkald, ikke ved SMS'er

Per