Dr. T and the women - er det en god film ?~
Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 07-01-01 22:28

Hej

Jeg har netop været inde og se subject. Altman er efter min mening en
god instruktør og flere af hans film er super.

Imidlertid har jeg det lidt svært med Dr. T - der er så overgearet med
alle de indholsdløse samtaler mellem de overklasse fruer i starten af
filmen, at man næsten får hovedpine.

Skal man have boet i Los Angeles for at kunne se komikken/karikaturen ?

Slutningen derimod var jeg meget overrasket over - at ligefrem se en
fødsel close-up i en amerikansk film - det havde jeg sgu ikke regnet
med.

Det var absolut ikke en film jeg ville anbefale, men er der noget jeg
har misset ?

--
Ciao Jesper