underholdende artikel...
Fra : Sabina Hertzum

Dato : 12-12-01 20:59

min kæreste faldt lige over følgende artikel.... ret så underholdende omend
lettere tragisk... hvordan en kat kan begynde på sådan noget tror jeg
hellere må være uvist...

http://www.eb.dk/VisArtikel.iasp?PageID=147474

--
knus sabina

behind every good woman,
lies a trail of men...*SF*
læs mine artikler på www.MandeZonen.dk

Fra : Nina El Falaki

Dato : 12-12-01 21:15

Ja man må hellere gemme julesnapsen hihi

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Blue & White

Dato : 13-12-01 19:32

Ja her er den største fare nu kaffedelirium - Camillas korat Emmy er vild
med kaffe og fisker det op af krusene med poten....
KH NP
P.S. Emmy må være godt tilvænnet, for hun kan sagten sove om natten
alligevel!

Fra : Trine

Dato : 13-12-01 10:13

Hej søde Sabina

Ja det er da kun John der kan finde sådanne artikler

Men som Nina skriver...vi må hellere for en sikkerheds skyld, gemme de
"våde" varer væk

Ser vi jer snart ??

Knus
Trine

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 13-12-01 12:29

"Trine" <musen@kirstein.dk> wrote in message
> Hej søde Sabina

heej du er så sjældent på icq?

> Ja det er da kun John der kan finde sådanne artikler

*G* ja underligt nok... men underholdende var den da*G*

> Men som Nina skriver...vi må hellere for en sikkerheds skyld, gemme de
> "våde" varer væk

vores er forsvarligt lukket inde i barskabet.... det eneste vores misser går
i af glas er mælk og vand*G* sjovt nok ser det smadder skægt ud med en mis
med hele hovedet begravet i et glas for liiige at få de sidste dråber mælk
op*G*

> Ser vi jer snart ??

uh den var værre.... vi har jo purken hver dag.... det hæmmer diverse
udfoldelser lidt.... men i skal da være rigtig meget velkomne til at kigge
ud en aften.... så må vi finde en børnefri weekend og lave noget sammen*G*

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 13-12-01 19:40

Lå med influenza i sidste uge. Havde et krus med vand stående på natbordet
og vågnede da også et par nætter, ved nogle smaskelyde *G* Det var såmænd
bare Dixie, der drak vand af mit krus

Hilsen
Joan

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 14-12-01 20:31

"Joan Frederiksen" <joan.frederiksen@mail.tele.dk> wrote in message
> Lå med influenza i sidste uge. Havde et krus med vand stående på natbordet
> og vågnede da også et par nætter, ved nogle smaskelyde *G* Det var såmænd
> bare Dixie, der drak vand af mit krus

Hi hi, vi har et glas med vand stående på badeværelsesbordet til det samme.
Det var oprindeligt Banses, han skulle altid ha' en slurk vand mens vi
børstede tænder - FRISKaftappet, naturligvis. Også hvis vi kom ud for at
børste tænder med 10 minutters mellemrum, så skulle vandet SELVFØLGELIG
fornyes.
Nu da vi så har fået de to terrorister har det vist sig at Phumba er mindst
lige så glad for det glas med vand, og Jack og Bøv tager da osse en slurk en
gang imellem, men Phumba tropper troligt op til aftentandbørstningen.
Herligt herligt.

Og jo..hun kan også godt finde på at drikke af andre glas der står rundt
omkring, så man skal ikke forlade hverken vand eller mælk her i huset...

Hilsner
Lisbeth
--
~No outfit is complete without a few cat hairs~
********** http://cutiecats.tripod.com ************

Fra : Trine

Dato : 15-12-01 17:25

> heej du er så sjældent på icq?

Jeg må indrømme at jeg næsten altid er på ICQ, men som invisible.....for det
meste er jeg på, når jeg er på arbejde...og der er det yderst sjældent at
jeg har tid til at sludre

> [...]
> ud en aften.... så må vi finde en børnefri weekend og lave noget sammen*G*

Ja for dævlen da....vi kan da altid starte med at komme ud en aften...jeg er
jo dødspændt på både at se dig og den nye residens ))

Kæmpeknusser

Trine

Ps skulle hilse fra Philip

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 16-12-01 01:20

> [...]
det
> meste er jeg på, når jeg er på arbejde...og der er det yderst sjældent at

hmmm...*G* du kunne lige så godt sluke for den så..

> Ja for dævlen da....vi kan da altid starte med at komme ud en aften...jeg
er
> jo dødspændt på både at se dig og den nye residens ))

uhhh det må vi finde ud af*G* meeen som jeg kender vores skema bliver det
nok først efter jul*G*
men det giver også vores lille nye misser tid til at falde til..... jeg
glæder mig som et lille barn til at få hende*G*

> Ps skulle hilse fra Philip

hils endelig igen og sig at jeg glæde rmig til at se giraffen*G*