nye billeder
Fra : Birgitte

Dato : 12-12-01 20:40

Hej alle
Så har vi opdateret vores hjemmeside med NFO killinger, de er bare så søde
og frække

Mange missehilsner fra
Birgitte
www.truetrust.dk
birgitte@truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 12-12-01 23:24

"Birgitte" <birgitte@truetrust.dk> writes:

> Hej alle
> Så har vi opdateret vores hjemmeside med NFO killinger, de er bare så søde
> og frække

jae de er lige præcis så sødde som kun mivere kan være..:D
Men det sidste billede af Elantra og mor, hvor hun putter sig ind til
sin mor det er altså bare nr 1 sødde..;))

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Birgitte

Dato : 13-12-01 00:25

Hej Henrik og Melissa

Tusind tak for de søde ord
Ja Elantra og missemor Berlinetta hygger sig rigtig, jeg fik taget en hel
serie billeder og de er alle så gode
Vi har bare liv og glade dage
12 killinger ialt fordelt på 3 kuld og i alderen 2-3 uger.....thihi *S* *G*
kan du se et stort pyntet juletræ og 12 glade misser for dig ??
Det er så dejligt at have dig tilbage her på NG, din tone og dine
bemærkninger får alt til at se meget lysere ud.

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 13-12-01 01:46

> [...]

> Det er så dejligt at have dig tilbage her på NG, din tone og dine
> bemærkninger får alt til at se meget lysere ud.

Liv og glade dage... Jeg husker at Melissa havde 5 mivere + 3 voksne
og det var rigeligt liv til mig..;D
Men klart lige nu hvor de er begyndt at udforske verden mere
aktivt,efter at have fået øjne og skal til at lære at styre 4 ben på
én gang wow glade dage, jeg kan lige forestille mig, at naboerne tror
at i har røget "humørtobak" med alle de sjove situationer med følgende
grinere så mange små kan give anledning til...;D

Jeg prøvede at forestille mig et stort pyntet juletræ og 12 mivere i
fuld gang med, at leje med pynten, kravle op af det, storme rundt om
og oppe i det... Men det gik ikke..., jeg ville få indtil flere nervøse
sammenbrud i løbet af meget kort tid og det ville nok ende med at
juletræet ville få sit eget værelse eller sådan noget..;))

Men jeg tænker at mormisserne deles om arbejdet ??
Det plejer de jo i den "frie" natur, selvom det jo kun er en enkelt
"race" som gives der af gangen.
Egentlig er jeg også glad for ikke at have 12 mivere på én gang, det
må jo give hudløse hænder, med al den nussen som skal til, rent
bortset fra når alle miverne synes at nu vil vi altså ligge i skødet
på et menneske og have en nussetur..

Jamen jeg er også glad for at være tilbage igen og det glæder mig at
kunne sprede lidt lys i denne mørke tid..:D

Melissa er lige blevet overtalt til at sende 3 store spinbrum til
missemødrene hun kan godt huske hvordan det var med børn i den
alder..;))
Men hun er lidt kvæstet i dag, fordi hun fik en dråbe valerianerod i
en bændelormekur, hun fik i forgårs, vi blev knap så meget uvenner som
vi plejer så det var jo ret smart..;))

Fra : Pernille Scharff

Dato : 13-12-01 08:32

De er godt nok kære - der må da være liv i hytten hva'? Jeg kan slet
ikke forestille mig hvordan det ville være hvis jeg dristede mig til at
sætte et juletræ ind i stuen *gulp* - rigtig god fornøjelse!

/Pernille

Fra : Camilla Christiansen

Dato : 13-12-01 09:11

Hvor er de søde..... Lille Mis bliver helt misundelig fordi jeg sidder her
og sukker efter de små killinger.

Hilsen Camilla Og Lille Mis der ikke kan forstå hvor Keshna er (hun skal
steriliseres i dag så hun er hos dyrlægen)

Fra : Trine

Dato : 13-12-01 10:19

*suuuuukk* hvor er de dejlige Tillykke til dig og de to missemødre....

Julehilsen
Trine (som stadig synes at Berlinetta er den smukkeste NFO i verden )

Fra : Camilla Christiansen

Dato : 14-12-01 07:37

Hvor er de søde.....men jeg er glad for at jeg ikke skal have dem til jul
jeg har nok i en killing og en voksen som opfører sig sådan.....

Camilla Christiansen

Fra : Birgitte

Dato : 14-12-01 11:54

Hej Camilla
Jeg har også allermest lyst til, at hænge gran og i alle mine vinduer med
nogle enkelte kugler på, det vil så bare være ligesom masser af små
juletræer, istedet for et stort som de rigtig kan klatre i
Det går nu nok, men vi får garanteret en sjov jul *S*
Masser af miauuer fra Birgitte
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust