Netexpress vs Bredbånd ??
Fra : PD

Dato : 12-12-01 20:22

Hej.

Her er et enkelt eller to spørgsmål som jeg er ret sikker på at jeg må
stille her i ng...
Jeg har udover i firmaet også privat tænkt meget på at få xdsl privat, og da
det kun er TDC der er ude i området må det jo blive dem.
(I firmaet bliver det Proaccess som jeg spurgte lidt på tidligere idag.)
TDC har to forskellige produkter til privatkunder nemlig NetExpress og
Bredbånd, hvis jeg vil beholde min nuværende ISDN-teleoperatør (Tele2) kan
jeg så det med NetExpress ??

Eller er jeg bundet til TDC lige meget hvilken løsning jeg vælger ??

Mvh.
PD

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 12-12-01 20:59

"PD" <nokia_dvb@get2net.dk> wrote in message

> Eller er jeg bundet til TDC lige meget hvilken løsning jeg vælger ??

Ja, det er du.

Prøv at se på Sonofon´s FWA

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 12-12-01 21:10

> "PD" <nokia_dvb@get2net.dk> wrote in message

> Ja, det er du.
>
> Prøv at se på Sonofon´s FWA

Med mindre, altså du ikke vil tilbage flytte dit abonnement..

Dog er TDC jo godt med på prisen. Især hvis du vælger Bredbånd.

Der er nemlig inkluderet favorit...

en lille beregning:

Tele 2:

Abo:

99/måned
22 øre/minut dag
11 øre/minut aften

TDC:

Abo: 464-349 = 115 kr./måned (adslpris fra Netexpress)

23,8 øre/minut dag
11,9 øre/minut aften

Inkluderet, Visnummer, banke på, viderstilling med videre. ville koste
ekstra 25 kr/måned med tele2.

hvis du har ISDN, vil du få 20 % rabbat på minutprisen:

22,8øre/minut
11,2 øre/minut

og så 165 kroner om måneden for abonnementet.

hos tele2 er det 139 kr.

Fra : Finn Jensen

Dato : 13-12-01 00:15

> TDC:
>
> Abo: 464-349 = 115 kr./måned (adslpris fra Netexpress)

Naejj...ikke helt korrekt. De kr. 349,- er pr. kvartal, altså hver 3. måned,
så regnestykket er lidt forkert, da du skal dividerer kr. 349,- med 3
hvilket giver kr. 116,33, så det endelige resultat vil blive : 460,- -
116,33 = 347,66 pr. måned for adsl forbindelsen.

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 13-12-01 19:24

"Finn Jensen" <info@shannon-fly-dressing.dk> wrote in message

> [...]
> hvilket giver kr. 116,33, så det endelige resultat vil blive : 460,- -
> 116,33 = 347,66 pr. måned for adsl forbindelsen.

Så er da noget du ikke har fattet.... Det koster 349 pr. måned, men
faktureres hvert kvatal forud... Altså 1047 kr. pr. kvatal

Fra : Steen

Dato : 16-12-01 00:26

Så er der lige den lille positive biting .. ved BB ADSL.. der er en
ydeligere nedsættelse på 25 kroner på ISDN sammen med en ADSL, i forhold til
en alm. ADSl..

Hilsen
Steen - PS. ville vælge Bredbånd..