Kritik af DR´s musik
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 12-12-01 19:34

Her er en nøjagtig afskrift fra:
AnnonceBladet, nr. 50 - Onsdag den 12. december - Øverst side 3

KRITIK AF DANMARKS RADIO

Kære medlyttere til Danmarks Radio. Mit navn er Tom Holmen Christensen. Jeg
arbejder på nathold på Skive Slagteri, Danish Crown og har adgang til DR`s
programmer. Det, der er mit og med sikkerhed også andres problem, er at der
spilles for meget "ungt" musik. Det er hele tiden popmusik, der flyder
igennem æteren. Der skal selvfølgelig også være plads til ungt musik, men
det skal ikke fylde hele sendefladen. Jeg har flere gange kontaktet DR`s
ledelse med det formål at få programfladen ændret, men jeg taler for døve
ører. Formålet med denne hjemmeside er nu at komme i kontakt med andre
musiknydere, der mener det samme som jeg.
Så hør dog efter DR! Det hele skulle gerne resultere i, at vi får
programlederne til at forstå, at vi mener det meget seriøst. Alene er det
umuligt at blive taget alvorligt. Vær ikke genert, skriv eller ring, og
besøg internetadressen www. sitecenter.dk/kritik_dr

Med venlig hilsen Tom Holmen Christensen, Breum, 7870 Roslev