X-Men. Er efterfølgeren mon på vej ?
Fra : Rasmus A. Nielsen.

Dato : 07-01-01 16:36

Ang. X-Men the movie. Er efterfølgeren mon snart på vej ?
Den sluttede jo faktisk ikke rigtigt.

Ja-Ja, jeg ved det godt, jeg så den første gang i går aftes, KONGE
underholdning!

--
Rasmus.

Fra : Keld Petersen

Dato : 07-01-01 17:26

Det håber jeg da sandelig ikke den er ...

Fra : Peter Brodersen

Dato : 07-01-01 21:56

On Sun, 7 Jan 2001 17:25:45 +0100, "Keld Petersen"
<mailto:kingkeld@person.dk> wrote:

>Det håber jeg da sandelig ikke den er ...

Hvad ville det egentligt skade?

--
- Pede
Professionel nørd

Fra : Rasmus A. Nielsen.

Dato : 07-01-01 23:09

"Peter Brodersen" <professionel@nerd.dk> skrev:
> Hvad ville det egentligt skade?

Ud fra Kelds 'Smily', så vil jeg da mene at han mener det han skrev var
ironisk ment, eller hvordan ?

--
Endnu et venligt indstillet indlæg fra:
Rasmus Usocial.

Fra : Keld Petersen

Dato : 08-01-01 07:56

Blot et krampagtigt forsøg på lidt humor... Jeg brød mig ikke om filmen, men
jeg kan jo bare lade være med at se 2'eren... hvad jeg nok gør...

Fra : Rasmus A. Nielsen.

Dato : 09-01-01 02:49

"Keld Petersen" <remove.this.to.email.kingkeld@person.dk> skrev:
> Blot et krampagtigt forsøg på lidt humor... Jeg brød mig ikke om filmen,
men
> jeg kan jo bare lade være med at se 2'eren... hvad jeg nok gør...

Okay, hvorfor syntes du at filmen er dårlig ?
Er det fordi du læser bladet og derfor ved noget jeg ikke ved ?
Eller er der bare en anden grund ?

--
Rasmus.

Fra : Ole Alm

Dato : 09-01-01 12:02

> men
> >
> Okay, hvorfor syntes du at filmen er dårlig ?
> Er det fordi du læser bladet og derfor ved noget jeg ikke ved ?
> Eller er der bare en anden grund ?
>
> --

Jeg tror, at jeg hører med til dem, der vil lade være med at se en evt.
to'er. Jeg har aldrig læst X-men, men har ikke noget mod den type af blade
og film. Men jeg synes, at denne film var larmende kedelig, det var svært at
komme til at føle noget for nogen af de medvirkende, og jeg var derfor
ligeglad med om de levede eller døde, og jo længere filmen varede fandt jeg
ud af at de ikke kunne dø, hvilket gør det, i mine øjne, kedeligt at se på.
Lige meget hvad der sker, vil de jo altid overleve. (Ja ja, det vil James
Bond også !)

Men smag og behag.....

mvh Ole

Fra : CybaMerc

Dato : 07-01-01 22:21

A long time ago in a galaxy far, far away....
Rasmus A. Nielsen. wrote:

>Ang. X-Men the movie. Er efterfølgeren mon snart på vej ?

Ifølge rygter er der planer om at lave en to'er; men endnu ikke noget
konkret.

[snip]

Fra : N/A

Dato : 11-01-01 16:45

Fra : JSMadsen

Dato : 11-01-01 16:45

Malene Hald skrev i meddelelsen <93ia07$29tb$2@news.cybercity.dk>...
>Jeg læste et-eller-andet-sted at skuespillerne havde skrevet kontrakt til to film.

Korrekt, og Corona har sikkert også den lille tidbit på deres side.
Fed film iøvrigt! Fortsættelser har jeg skam ikke noget imod til den film...

--
/JSMadsen

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 08-01-01 16:07

> Ang. X-Men the movie. Er efterfølgeren mon snart på vej ?
> Den sluttede jo faktisk ikke rigtigt.

http://www.corona.bc.ca/films/mainFramed.html

Er altid din ven i den forbindelse. Hvis den har fået mærkatet
"development hell", så skal du nok ikke regne med noget.

> Ja-Ja, jeg ved det godt, jeg så den første gang i går aftes, KONGE
> underholdning!

Det er utilgiveligt

Hilsen

--
Mark
Der naturligvis så den i Imperial til premieren.

Fra : N/A

Dato : 16-01-01 01:31

Fra : Rasmus A. Nielsen.

Dato : 16-01-01 01:31

"Jes Jensen" <2347235m001@mail1.stofanet.dk> skrev:
> To'eren er på vej. Inden den første nåede biograferne i USA var det
planlagt
> at lave en efterfølger, hvornår vides endnu ikke, men et godt bud er
omkring
> julen 2002.

Det tænkte jeg jo nok.

Det bliver godt.