unlock nokia 6210 m flasher kabel?
Fra : soren

Dato : 12-12-01 18:42

Hej

jeg har lige købt en Nokia 6210 (locked til Telia) og et flasher kabel.

jeg har prøvet 10 programmer jeg har fundet rundt om på nettet, men
ingen
har kunne "snakke" "få forbindel" til telefonen..

noget der kan hjælpe mig lidt?

- hvilket program ska jeg bruge?
- ska mobien være tænd/slukket? med sim(det den er lock til? ik er
til?)?
uden sim?

Mvh
Søren.

Fra : Carsten Suhr

Dato : 12-12-01 22:09

Tjek dette, det er guide til dejan flasher prg.
http://www.cro-web.com/maroon/flasher/index.htm

Mvh

Carsten

Fra : soren

Dato : 12-12-01 23:35

> Tjek dette, det er guide til dejan flasher prg.
> http://www.cro-web.com/maroon/flasher/index.htm

hej

det har jeg prøvet.. men jeg kan ikke starte programmet.. får en:

memory allocation error!

hva kan det være?

/sj

Fra : Carsten Suhr

Dato : 13-12-01 15:32

Hvad win version kører du, det lyder som om du kører xp eller 2000. Dejan
virker kun under win 9x - Me, unden der skal bruges nogle specielle drivere.

Fra : soren

Dato : 13-12-01 17:51

> Hvad win version kører du, det lyder som om du kører xp eller 2000.
Dejan
> virker kun under win 9x - Me, unden der skal bruges nogle specielle
drivere.

jeg har prøvet på win2k og win98.

den kommer med samme fejl..

Mvh