6210 og fejl på denne.
Fra : Ask

Dato : 12-12-01 19:00

Skrev i en tråd lidt længre nede, at jeg havde probs med min 6210, var
igår inde hos EMTS Fiolstræde, han kunne ikke lave den, da den åbenbart
var gået så meget i stykker, at han ikke kunne lave den, derfor byttede
han den over med en ny *mums* ny 6210 istedet for en 8 mnd gammel
svend, tror bare folk skal bruge EMTS fremover.

Se evt. mere på www.emts.dk

Deres service er perfekt, min lillebror fik lavet sin højtaller i sin
3310 på ca. 10 min, stik den nokia og alle jer andre servicesteder.

--
Kenneth Pedersen aka apollo14
Flower: 19262549 - apollo14dk@hotmail.com

Fra : Morten K. Nielsen

Dato : 12-12-01 20:09

Det er lige før jeg savner min Philips Diga. Servicen var i top! Der var på
et tidspunkt et problem med den, og Philips sendte straks et bud, der
byttede den med en ny (dog med undtagelse af batteriet). Men man kan jo nok
ikke forvente at få sin mobilos byttet, når der er noget galt med den.
Men er der andre end EMTS der bytter til en ny 6210? Min 6210 kan stadig
finde på at slukke af sig selv nogle gange, eller afbryde forbindelsen under
en samtale..

MVH Morten

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 13-12-01 17:14

Davs.

> [...]
> han den over med en ny *mums* ny 6210 istedet for en 8 mnd gammel
> svend, tror bare folk skal bruge EMTS fremover.

Dem har jeg skrevet om en del gange. Bruger så deres butik i Lyngby. De er
utroligt behaglige at bruge.
--

Mvh.
Kai Hoffmann

http://www.hoffmann.cc

Det kan godt være at mad er et modelune,
men jeg tror det er kommet for at blive.