Stadig problemer med netværk...
Fra : Rune Hansen

Dato : 13-12-01 02:48

Hej NG...

Hmm... jeg har et netværk mellem 2 computere... og... 1 UTP-kabel(lige) på
loftet som går ned til en port(eller hvad man nu kalder det...) i hver af de
rum hvor jeg har computerne stående... hmm nu har jeg prøvet at sætte et
krydset UTP kabel i hver side...(det virkede ikke specielt godt...)... så
har jeg prøvet at sætte et lige UTP kabel i den ene ende og et krydset i den
anden ende... det virkede nogenlunde... jeg kunne da ihvertfald sende
winpopupmeddelser... jeg kunne godt nok
ikke se den anden pc på netværket... så af tekniske grunde(den ene ledning
er længere en den anden...) blev jeg nød til at bytte dem rundt... altså
hvilken computer der fik det ikke-krydset og det krydset... hmm og nu virker
det slet ikke... lige som om det ingen kontakt er imellem computerne... er
der ikke nok en der vil hjælpe... og sige lige præcis hvilke kabler jeg skal
bruge hvor... eller kan sige om det er computeren den er gal med... HJÆLP...
Kontakt mig evt. på ICQ: 61002217 det er ikke sikkert jeg er online...

Hilsen Rune