fejl i Kinetiz 7B bundkort?
Fra : H.Lund

Dato : 12-12-01 17:25

Hvis jeg bruger Sisoft Sandra til at fejlsøge kommer denne meddelelse:
Performance tips.Warning W2533 Disabled host controllers are present, check
BIOS settings. Notice N224 SMBIOS/DMI information may be inaccurante, er
her en der ved hvad der er galt
Win XP er styresys.
Sidste nye drivere ver 3,7 i bios

Mvh Henning

Fra : .

Dato : 12-12-01 19:09

ingen problemer her hos mig med samme bundkort og windows xp pro dansk
version
har du pillet i biosen eller andet ?

Fra : H.Lund

Dato : 13-12-01 00:31

"." <dsl48652@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> ingen problemer her hos mig med samme bundkort og windows xp pro dansk
> version
> har du pillet i biosen eller andet ?

Nej ikke andet end at have stillet printerporten om fra ECP til EEP og jeg
mener ikke at have "ramt" andet, det er det eneste sted jeg har været inde
og rode, så der skal være noget derinde jeg har missed så?

Henning