Forbedring af modtagelse ved dårlig dæknin~
Fra : Jørgen Thomsen

Dato : 12-12-01 10:24

Hjemme hos mig selv har jeg en dårlig dækning.
Er der nogen, der har gode ideer til, hvordan man kan forbedre modtagelsen?
(Nokia 3210)

- Jørgen

http://SMSnu.dk/ Hurtig SMS via email og browser
http://dns.jth.net/ Godk. DNS servere m. dyn. IP samt salg af domæner

Fra : Thorbjørn

Dato : 12-12-01 15:41

Jørgen Thomsen:
> Hjemme hos mig selv har jeg en dårlig dækning.
> Er der nogen, der har gode ideer til, hvordan man kan forbedre
> modtagelsen? (Nokia 3210)

Du kunne købe en telefon hvortil man kan tilslutte en ekstern antenne. Det
kan man ikke med 3210eren.

Billigere og bedre er det måske at skifte til en andet selskab som har bedre
dækning hos dig.

-Thorbjørn

Fra : Mickey

Dato : 12-12-01 17:33

"Jørgen Thomsen" <un@s.jth.net> skrev i en meddelelse
> Hjemme hos mig selv har jeg en dårlig dækning.
> Er der nogen, der har gode ideer til, hvordan man kan forbedre
modtagelsen?
> (Nokia 3210)

hvis det kun er indenfor kan du evt. bevæge dig hen til vinduet når du skal
bruge telefonen, det virker for det meste

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
Problemer med forbindelsen ?

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 12-12-01 17:45

On Wed, 12 Dec 2001 10:23:53 +0100,
Jørgen Thomsen <un@s.jth.net> wrote:
> Hjemme hos mig selv har jeg en dårlig dækning.
> Er der nogen, der har gode ideer til, hvordan man kan forbedre modtagelsen?
> (Nokia 3210)

Du kan få en aktiv re-radiating antenne.

Søg på Mighty Mouse antenna på google. Den koster omkring $80.

Den er specielt velegnet til GPS (1000-1100 MHz), men jeg kunne
formode at den måske også virker med mobiler, eller at der
findes tilsvarende mobilprodukter.