DSS-fest!!
Fra : Henning

Dato : 12-12-01 09:28

Hej Kære skribenter!!

HMM og jeg vil gerne holde Nytårs kur igen
såfremt der er interesse for det?

Vi foreslår Enten Lørdag d. 5/1 eller d. 19/1

Skal det være Nytårs/Julefrokost med sild, lune retter
og ost eller flæskesteg m rødkål og brunede kartofler?
og porretærte til vegetarerne i begge tilfælde.

Vi "gamle" DSS`ere ser frem til at møde nogle
af de mange nye skribenter der har vist sig i den
sidste tid, vi har det virkelig hyggeligt til disse
fester , sludre, diskutere, griner og pjatter
ofte til den lyse morgen

Kærlig Hilsen
Hanne M & Henning

Snak om DSS-fest flyttes over i news:dk.snak.snik

Fra : N/A

Dato : 20-12-01 13:00

Fra : N/A

Dato : 20-12-01 13:00

Fra : N/A

Dato : 20-12-01 13:00

Fra : N/A

Dato : 20-12-01 13:00

Fra : N/A

Dato : 20-12-01 13:00

Fra : N/A

Dato : 20-12-01 13:00

Fra : N/A

Dato : 20-12-01 13:00

Fra : N/A

Dato : 20-12-01 13:00

Fra : Henning

Dato : 20-12-01 13:00

"Hanne L" <maanelys@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Sott skrev i en meddelelse

Hej Alle
Også nye skribenter i DSS, som forhåbentlig
har mod til at melde sig til

> Men det kunne da være en aflastning for værtsparret og tillige med
> spændende, hvis vi hver især tog noget med, vi er gode til at lave.
> Bare vi aftaler det, så der ikke ender med at være udelukkende
> deller på bordet *S*.

Menu-forslag

Forretter:

Karry sild
Grå sild
Evt røget ål m røreæg
Varme rødspættefilleter

Lune retter:

Fregadeller + rødkål
flæskesteg + rødkål/brunede kartofler
Hakkebøf/mørbrad-bøf m. bløde løg
Leverpostej m. bacon og champignon

Efterret:

Gammel + mild ost
Diverse smøreoste
Kiks

Natmad:

Frugtsalat m franskbrød

> Nok så relevant ville være, hvis nogle flere tog stilling til datoen.
> Jeg kan begge dage.

Sabina og John kan vist bedst d. 19/1?
Men valget er stadig mellem d. 5 & 19

> Knus og kram