Service pack 3 til VB5.0
Fra : Anders Hansen

Dato : 12-12-01 10:53

Hej.
Jeg kan ikke finde linket til service pack3 for VB5.0 hos microsoft, jeg ved
at det var der for et par måneder siden. Er de nogle som kan hjælpe mig ?
Hilsen Anders Hansen.

Fra : SC

Dato : 12-12-01 11:29

http://www.softwarepatch.com/windows/vbrun5.html
--
SC ((-:
Smil det smitter

Fra : Claus Holm

Dato : 12-12-01 11:30

--
http://msdn.microsoft.com/vstudio/ søg på "sp3 vb5", så finder du den som
"Visual Studio 97 Service Pack 3", hvorfra der er links til fil(erne).

Med venlig hilsen
Claus Holm
-- http://www.holmcomputer.dk
-- http://holmcomputer.adsl.dk