Prøver igen......
Fra : Thomas H.

Dato : 12-12-01 12:00

Jeg opdagede at min side var helt gal i ie 5,0 !
Topbjælken er forskudt ud fra det hjørne jeg har i venstre side.
Det er noget med min Margin-left der går galt, men hvordan
får jeg den til at overrule den margin jeg har sat i starten?

Jeg har lavet en lille test på www.thhe.dk/test.htm , er der en der
kan se hvad jeg gør forkert ? Jeg har prøvet både med
"left: 100%;" og right:100%;"

Lidt irriterende når jeg nu har downloadet både Opera og Netscape,
for at være sikker på at det hele virkede, så sidder der nogle med 5,0
og brokker sig *G* Men jeg har ikke 5,0 herhjemme, så jeg har
lidt svært ved at se om det hjælper

Håber på hjælp
Thomas

Fra : Quark

Dato : 12-12-01 12:39

"Thomas H." <thhe@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> for at være sikker på at det hele virkede, så sidder der nogle med 5,0
> og brokker sig *G* Men jeg har ikke 5,0 herhjemme, så jeg har

Jeg kan kun fortælle dig at med IE6.0 fylder den heller ikke 100% ud.
Desværre.

Mvh
Quark

Fra : Quark

Dato : 12-12-01 12:43

> [...]
> for at være sikker på at det hele virkede, så sidder der nogle med 5,0
> og brokker sig *G* Men jeg har ikke 5,0 herhjemme, så jeg har

Hej igen Thomas. Jeg er ikke så meget inde i stylesheets men er fejlen ikke
her:

body {
background-color: #C8C8C8;
margin-top: 127px;
margin-left: 120px;}

*klip*

Mvh
Quark

Fra : Thomas H.

Dato : 12-12-01 12:57

"Quark" <nonevalidemail@sorry.dk> skrev i en meddelelse

> body {
> background-color: #C8C8C8;
> margin-top: 127px;
> margin-left: 120px;}

Jo jeg ved godt, at det er margin-left der er "problemet"
Men hvorfor ligger den sig så ikke også 127px ned ?

Jeg vil gerne have disse margin's , sådan at alt hvad jeg skriver
i html'en ligger rigtigt altid.
Men ville gerne have at margin-left skulle "ignoreres" for
min baggrundstabel, ligesom den tilsyneladende ignorerer margin-top :o|

Ellers skal jeg jo lave margins på alt hvad jeg laver, P, tabel, img, div
osv osv..

Fra : Quark

Dato : 12-12-01 12:46

> [...]
> for at være sikker på at det hele virkede, så sidder der nogle med 5,0
> og brokker sig *G* Men jeg har ikke 5,0 herhjemme, så jeg har

Sidste gang. Jeg ville lave en tabel. Skrive dit tekst deri. Og få den til
at sidde med samme afstande (pixel) som dit tekst er nu i.

Lave en tabel øverst, fjerne siden øverste margen, og indsætte
baggrundsbilledet i den tabel.

Så har du det 100% :)

Men selvfølgelig kun hvis du vil bruge det.

Mvh
Quark