PPPoE klient til Windows2000
Fra : René Rolighed Christ~

Dato : 12-12-01 14:19

Er der nogen der har erfaringer med nogle PPPoE klienter?

I WindowsXP er den indbyggede jo fænomenal og enkel, men hvad med Windows
2000 Server?
Er det anbefalelsesværdigt at benytte den leveres med BoomTown - eller er
der nogen bedre?

/Rolighed

Fra : René Rolighed Christ~

Dato : 13-12-01 14:18

"René Rolighed Christensen" <rene@nospam-integrator.dk> wrote in message
> [...]
> 2000 Server?
> Er det anbefalelsesværdigt at benytte den leveres med BoomTown - eller er

Den der følger med BoomTown kører kanon med Windows 2000 Server!
Bare en lille erfaring jeg nu selv har gjort mig.

/Rolighed