omega man ???
Fra : Lars

Dato : 06-01-01 00:38

Hej

Er der nogle der ved hvor den geniale - og banale scifi 70ér end of the
world movie Omega Man kan ses i original sprog. Eller hvor den kan købes i
god kvalitet på VHS (UFFF). Jeg ved den er dukket op på zone 1,2 osv. men
jeg er bare en stakkel med VHS og en uhæmmet lyst til at se den gamle traver
igen uden tysk dub.

Lars HS

Fra : Torben B. Sørensen

Dato : 06-01-01 11:30

"Lars" <shane@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> god kvalitet på VHS (UFFF). Jeg ved den er dukket op på zone 1,2 osv. men
> jeg er bare en stakkel med VHS og en uhæmmet lyst til at se den gamle

Oh ja, det er en herlig film. Videoland har den til 200 kroner:
http://www.videoland.dk/infoimp.asp?vn=162702

Torben
--
Torben B. Sørensen - t.sorensen@get2net.dk