Weekendtur
Fra : Anne \"Snowflake\" K~

Dato : 11-12-01 22:57

hej med jer :)
Min kæreste og jeg har fundet udaf at vi vil give os selv et lækkert
weekendophold i en luxsus sommerhus i julegave. men eftersom jeg ikke kan
undvære de to små misser, vil jeg selvfølgelig ha dem med mig! :)

men så var det jeg kom til at tænke på om det var synd at tage dem med,
måske vil det stresse dem at komme et nyt sted hen??
eller også er det måske også godt for dem at få lidt plads at boltre sig
på..

nogen der ved noget? :))

Hilsen Anne

Fra : A. Knudsen

Dato : 11-12-01 23:27

Hej Anne !

Vi skulle på hotel ophold på Rømø.
Jeg ville IKKE undvære min kat, den gang havde vi kun en.
Vi tog hende med .Vi havde medbragt alle hendes ting som ; skåle, bakke ,
legesager og kradsetræ.
OG HUN NØD OPHOLDET.
Det gik strålende.

Hilsen
Anya.

www,anya.esenet.dk

Fra : Denise

Dato : 12-12-01 07:45

Hej Anne
Det afhænger en del af, hvordan kattene er. Er de vant til at komme med
rundt
f.eks. bilture, besøg eller udstillinger, kan man jo godt tage dem med.
Eftersom det kun er en weekend, ville jeg dog, uanset hvad, lade dem blive
hjemme
hvis jeg havde mulighed for at få nogle til at komme og passe dem i deres
hjem.
Havde jeg ikke mulighed for det, er næstbedste løsning selvfølgelig at tage
dem med.
Hilsen Denise