Opdaterings problemer med JTree
Fra : Daniel

Dato : 11-12-01 22:42

Hej, jeg har flg. problem med at genoprette mit JTree i en frame1:

Jeg har oprettet en frame og i konstruktøren kalder jeg en metode til at
oprette træet. Denne metode (algoritme) opretter træet på baggrund af et par
vector'er fra helt andre klasser.

* *Så er det, jeg godt ville have, at træet automatisk opdateres når
vector'ernes indhold ændrer sig**

Hvis jeg overhovedet et andet sted i min frame end konstruktøren kalder min
metode/algoritme, sker det nul og niks - også selvom metoden/algoritmen ikke
en gang er blevet kaldt i konstruktøren.

Hvordan får jeg træet til at opdatere sig jvf. ændringer i andre klassers
vectorer??
(Jeg arbejder i øvrigt i JBuilder 3.5 mht. brugergrænsefladen)