Borders i CSS versus netscape
Fra : Henrik Dvoracek

Dato : 11-12-01 22:28

Davs NG!

Jeg har et problem med at jeg har defineret en border til enkelte celler i
CSS, men disse borders (og baggrundsbilleder for den sagt skyld) vises ikke
i Netscape (v.4).

Er det fordi at NN ikke er glad for at man definerer det i CSS og er jeg
derfor nødt til at lave bordet "direkte" i de forskellige dokumenter ?

Et udsnit af min CSS ser således ud:

.menu { font-family: Verdana,Arial,Helvetica,sans-serif;
font-size: 8pt;
font-variant: normal;
font-weight: bold;
font-color: #000000;
background-color: #32275B;
background-image:url("../images/leftborder.jpg");
background-repeat: repeat;
border-left: 1px solid #32275B;
border-top: 1px solid #32275B;
border-bottom: 1px solid #32275B;
}

Eller laver jeg noget forkert i min CSS ?

----
Med venlig hilsen
Henrik Dvoracek

http://www.supplier.dk
- Stedet, hvor leverandører og kunder mødes!

Fra : J. C. Voss

Dato : 11-12-01 22:55

ja, tjek <http://css.nu/pointers/bugs.html> for (u)mulige løsninger.

--
//Jonas @ 11°, 56° | Min adresse er *ikke* .ugyldig |
<http://verture.subnet.dk/blog/> | My address is *not* .ugyldig |

Fra : Henrik Dvoracek

Dato : 11-12-01 23:13

> ja, tjek <http://css.nu/pointers/bugs.html> for (u)mulige løsninger.

Tak for hurtigt svar!

Gosh hvor er Netscape omstændigt... (eller så er det IE der er large).

Fra : Rune Glerup

Dato : 11-12-01 23:21

Henrik Dvoracek skrev:

> Er det fordi at NN ikke er glad for at man definerer det i CSS og er jeg
> derfor nødt til at lave bordet "direkte" i de forskellige dokumenter ?

Bliv ved med at gå og lad være med at se dem (Netscape 4-brugerne) i
øjnene... læs evt. <http://www.alistapart.com/stories/netscape/> . Det er
tid til at lade Netscape 4 dø.

--
/Rune
w|http://kaboom.dk/

Vertikal centrering? Se <http://kaboom.dk/rodekassen/vcenter.html> .

Fra : Andreas Haugstrup

Dato : 12-12-01 00:18

"Rune Glerup" <rune@kaboom.dk> skrev i en meddelelse
> Bliv ved med at gå og lad være med at se dem (Netscape 4-brugerne) i
> øjnene... læs evt. <http://www.alistapart.com/stories/netscape/> . Det er
> tid til at lade Netscape 4 dø.

I det hele taget burde alle læse a list apart hver anden uge (eller hvor
ofte de nu opdaterer). Der kommer virkelig nogle rigtig rigtig gode
guldkorn.

Andreas, der måske ikke giver så meget mening efter 17 timers skolearbejde i
dag