Fantasia 2000.
Fra : Søren Jacob Lauritse~

Dato : 04-01-01 13:44

Nu så jeg lige en scene med Noahs Ark. Er resten af filmen lige så fed?

/Søren

Fra : Martin Moller Peders~

Dato : 04-01-01 13:45

In <0e_46.19631$Ru.195532@twister.sunsite.dk> "Søren Jacob Lauritsen" <usenet@nospam.sjl.dk> writes:

>Nu så jeg lige en scene med Noahs Ark. Er resten af filmen lige så fed?

Ja.

/Martin

Fra : Peter B. Juul

Dato : 04-01-01 13:59

"Søren Jacob Lauritsen" <usenet@nospam.sjl.dk> writes:

> Nu så jeg lige en scene med Noahs Ark. Er resten af filmen lige så fed?

Det er svært at sige. De enkelte dele af filmen er meget
forskellige. Min personlige favorit er en sekvens baseret på Rhapsody
in Blue.
--
Peter B. Juul, o.-.o "Welcome to Usenet. Please don't feed the trolls."
The RockBear. ((^))

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 08-01-01 21:16

"Peter B. Juul"
> Det er svært at sige. De enkelte dele af filmen er meget
> forskellige. Min personlige favorit er en sekvens baseret på Rhapsody
> in Blue.

Enig - det er bare dejligt at se på!

--
Peter Brandt Nielsen
brandt@etklikherfra.dk

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 04-01-01 18:00

Søren Jacob Lauritsen <usenet@nospam.sjl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:0e_46.19631$Ru.195532@twister.sunsite.dk...
> Nu så jeg lige en scene med Noahs Ark. Er resten af filmen lige så fed?
>
> /Søren

Jeg synes hele Fantasia 2000 er fantastisk. Hvis du har mulighed for det, så
oplev den i DTS på DVD'en.

Pines Of Rome er så flot, både musikalsk og visuelt.

Thomas

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 05-01-01 01:14

"Søren Jacob Lauritsen" <usenet@nospam.sjl.dk> skrev:
> Nu så jeg lige en scene med Noahs Ark. Er resten af filmen lige så fed?

Nu så du "den sjove scene", det vil sige den med Anders And. I den
oprindelige film (og i den nye) var der en tilsvarende scene med
Mickey Mouse. De andre scener er flot tegnefilm, der illustrerer
musikken fremragende, men altså uden kendte Disneyfigurer på
programmet.

Anders And scenen havde i øvrigt et par perler. Fx var kaninerne
mangedoblet, da de gik fra borde, og da dyrene gik om bord, var
der en enhjørning, en drage og en grif (tror jeg), der sad på
en bakke og grinede af de andre.

--
Mark
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Crazy Bunny

Dato : 05-01-01 14:14

nogen der gider forklare hvad denne film går ud på??

jeg har nemlig set et klip fra den.... det var bare nogle hvaler der fløj i
himlen og så noget musik!

Fra : Peter B. Juul

Dato : 05-01-01 14:51

"Crazy Bunny" <kena@mail.dk> writes:

> nogen der gider forklare hvad denne film går ud på??
>
> jeg har nemlig set et klip fra den.... det var bare nogle hvaler der fløj i
> himlen og så noget musik!

Det er sådan set hvad Fantasia (og Fantasia 2000) går ud på.

en række grupper af animatorer har lavet tegnede "musikvideoer" til
forskellig musik, og den med hvalerne er en af dem.

--
Peter B. Juul, o.-.o When you are a Bear of Very Little Brain, and you Think
The RockBear. ((^)) of Things, you sometimes find that a Thing which seemed

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 08-01-01 21:16

"Peter B. Juul"
> en række grupper af animatorer har lavet tegnede "musikvideoer" til
> forskellig musik, og den med hvalerne er en af dem.

....og er vel også den kedeligste af dem, selvom den er meget flot.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 08-01-01 21:23

"Peter Brandt Nielsen" <brandt@etklikherfra.dk> writes:

> ...og er vel også den kedeligste af dem, selvom den er meget flot.

Den er i jhvert fald et klart bevis på, at Disney-koncernen ikke har
en stram alkohol- og narko-politik.

--
Peter B. Juul, o.-.o Spoilersig, The Abyss:
The RockBear. ((^)) They survive.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 09-01-01 00:00

> Den er i jhvert fald et klart bevis på, at Disney-koncernen ikke har
> en stram alkohol- og narko-politik.

*LOL*

Mark

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 09-01-01 00:00

> "Peter B. Juul"
>
> ...og er vel også den kedeligste af dem, selvom den er meget flot.

Det var da meget charmerende med den lille pukkelhval, der blev væk
fra de andre.

Mark