Lord of the Ring på DVD???
Fra : NPS

Dato : 11-12-01 20:30

Er der nogen der ved hvornår den kommer.

MVH

NPS

He He, skal se den til pæmieren

Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 11-12-01 21:39

"NPS" <nps@esenet.dk> wrote in message
> Er der nogen der ved hvornår den kommer.

Det eneste jeg har set, er dette rygte på The Digital Bits:

Okay Lord of the Rings fans... we've already got word on plans to bring the
first installment of the series, The Fellowship of the Ring, to DVD. Warner
is reportedly distributing the title in Europe, and word from our friends
there is that the studio revealed the tentative street date in R2 (September
19th 2002) in a scheduler to retailers for the year. If true, that means we
can reasonably expect the R1 version of the DVD to street about the same
time, if not sooner. Hey - cheer up! That's only 285 days to wait. Thanks to
Karsten of the German site Area DVD for the tip.

Men, uadr - det er Warner der distribuerer i Europa, håber at SF-film som
plejer at udgive New Lines ting i Danmark, lægger sig tæt op ad den
amerikanske udgave, hvad angår features. Warner har ikke ligefrem været stor
støtte til DTS-formatet og hvem kan ikke huske deres P&S-udgivelser?!

Mikkel Selsøe Sørensen

Fra : Nicolai Zoffmann Hei~

Dato : 11-12-01 22:04

Jeg ved godt at det er for tidligt at tage sorgerne på forskud. Meeen, jeg
befinder mig allerede i et stort dilema: skal man købe filmen når den
kommer, eller vente på den særlige boks-ting, spækket med behind the scenes
etc., som må komme når den tredje film er på gaden? Ak ak ak, det ender jo
nok med at jeg spenderer en masse penge på at købe den i alle mulige, og
umulige, ekstra udgaver.
hygge
Nicolai