Star Wars - DVD
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 02-01-01 20:08

Iflg. www.thedigitalbits.com ankommer SW sidst på året!

Jesper

Fra : Rene Eske Jensen

Dato : 02-01-01 22:26

In article <pn945tgf8gul7udrk2munc7h7lh1h01513@4ax.com>,
jespernielsen@snaps.dk says...
> Iflg. www.thedigitalbits.com ankommer SW sidst på året!

Endnu vigtigere, så ser det ud til at "Back To the Future" trilogien
kommer til sommer! Glem alt om "The Phantom Menace", bare BTTF kommer.
Og selvfølgelig de tre først indspillede SW film.

Mvh. Rene Eske Jensen, rene@eskejensen.dk
(http://www.eskejensen.dk/rene)

D. 11/11-00 kl. 1:42: Nybagt far til en pige, 3460g 52cm:
http://www.eskejensen.dk/rene/prinsessen.jpg

Fra : Lars

Dato : 03-01-01 08:29

> Endnu vigtigere, så ser det ud til at "Back To the Future" trilogien
> kommer til sommer!
xxxxxxxx

Min eneste kommentar *HURRAAAAAA*

/Lars
"This message was transmitted on 100% recyclable electrons"

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 03-01-01 18:14

On Tue, 02 Jan 2001 21:26:26 GMT, Rene Eske Jensen
<rene2@eskejensen.dk> wrote:

> [...]
>kommer til sommer! Glem alt om "The Phantom Menace", bare BTTF kommer.
>Og selvfølgelig de tre først indspillede SW film.

Grunden til at jeg *kun* nævnte SW - er at der har været meget
poststyr omkring denne fil.

BTTF er da også HELT klart mere at fortrække end SW. Glem heller ikke
Godfather ;) - Det bliver ihvertfald et herligt år.

Så nu mangler jeg kun at der kommer flere dts versioner ud og det ved
jeg vel mere om efter weekendmessen over dem alle CES.

JEsper

Fra : David Storoy

Dato : 04-01-01 19:30

Hm...det var ikke så dumt det jeg har skrevet ned på min
signatur!!!!!!YIPPIKAJEI!!!!!HOOOOOOOOOORAY!!Da tyder det mye på
det..Thedigitalbit pleier å være treffsikre på dette med
DVD-release!!!!!!!!!

David Skywalker
Yoda:"May the force be with you,David Skywalker"
Star Wars I - The Phantom Menace on DVD christmas 2001?
Yes,the force told me so! http://www.theforce.net

Jesper Nielsen skrev i meldingen ...