hvordan unlock man ?
Fra : Scar

Dato : 11-12-01 19:04

hvis man prøver at unlock en mobil og det mislykkes , sker der så noget med
mobil'en ?

Fra : Scar

Dato : 11-12-01 19:24

hvor tilsættes det datakabel fra mobil'en til pc'en ? til usb port?
hvor kan man købe kabel?
nogen som kender et link til hvor jeg købe kabel ?

Fra : MOBILUDSALG.dk

Dato : 11-12-01 21:27

Hvilken telefon drejer det sig om ?
--
MOBILUDSALG.dk
// DATAKABLER KUN 99.- // FRONTE TIL NOKIA KUN 25.- // HÅNDFRI KUN 25.-

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 11-12-01 19:51

Scar skrev:

>hvordan unlock man ?

Det er lidt som at spørge "hvordan spiller man på et instrument".

Det kommer an på hvilken model osv du har.

>hvis man prøver at unlock en mobil og det mislykkes , sker der så noget med
>mobil'en?

Hvornår er det mislykkedes?

1) er det når det evt. ikke går som planlagt, men man ordner det - så
virker den jo.

2) er det når det evt. ikke går som planlagt, og man ikke ordner (evt.
fordi man ikke kan) - så virker den jo ikke.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nye lavere priser fra 3. december, mange penge at spare.