Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Slaveblitz
Fra : J@N

Dato : 11-12-01 18:37

Jeg er på udkig efter en god slaveblitz og har set på en Cullmann
Sensorflash SL 28 - er der nogen der har erfaringer med denne? Eller en
anden model?
Den skal kunne indstilles manuelt, gerne med trinløs justering eller små
intervaller og kunne udløses ved hjælp af min "master blitz".

Jan

Fra : Henrik

Dato : 12-12-01 12:31

"J@N" <itjf@get2netFJERNDETTE.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Den skal kunne indstilles manuelt, gerne med trinløs justering eller små
> intervaller og kunne udløses ved hjælp af min "master blitz".

Hej Jan

På mig lyder det som om en SL28 er alt for lille til dig. Manuelle
indstillinger i flere intervaller, det finder du kun på topmodellerne. Tag
et kig på Metz
http://www.metz.de/1_metz_2000/m_pages_english/main_index_e.php3?link=4&sub=
4&linkname=mecablitz

De forhandles i Danmark via KØFI der levere til alle fotohandlere.
http://www.kofi.dk/

Mvh.
Henrik Schwarz
http://digitalfotoservice.dk/default.asp