Er der nogen der har erfaring med at handl~
Fra : Brian & Rikke

Dato : 31-12-00 13:35

Jeg bruger i forvejen en del engelske og danske sider for at købe dvd'er,
men jeg ville gerne lære et par Amerikanske sider at kende. Det skal være
nogen i selv har brugt, så i ved om det fungerer ok.

Jeg ville nemlig gerne kunne få fat i nogle af de nyere film, før de kommer
til DK.

Håber der er nogen der kan hjælpe mig

--
God Jul og Godt Nytår
ønskes du af

Brian & Rikke
Brauner@vip.cybercity.dk

Fra : Claus Nielsen

Dato : 31-12-00 14:48

>Jeg bruger i forvejen en del engelske og danske sider for at købe dvd'er,
>men jeg ville gerne lære et par Amerikanske sider at kende. Det skal være
>nogen i selv har brugt, så i ved om det fungerer ok.

Jeg har selv handlet hos Express.com et par gange. Det forløb alt
sammen uden problemer.

Express.com - DVD Movies
http://www.express.com/consumer/movies/

>Jeg ville nemlig gerne kunne få fat i nogle af de nyere film, før de kommer
>til DK.

Okay, det kan godt være et problem, da din pakke sandsynligvis skal en
tur forbi toldvæsenet, hvor den godt kan ligge et par uger. Så inden
du har får pakken kan du købe filmen hos en dansk importør af region 1
film. Og de får dem som regel også ret hurtigt, så det er begrænset
hvor meget hurtigere man kan få dem...

Men der er dog titler som de forskellige region 1 importører ikke
tager hjem, og som ikke findes/kommer som region 2, hvorfor det kan
være nødvendigt, at bestille dem direkte fra "kilden".

Mvh, Claus Nielsen
---
e-mail: cnn@post6.tele.dk
homepage: http://home6.inet.tele.dk/cnn

Fra : Dennis Sorensen

Dato : 31-12-00 16:11

Brian & Rikke <brauner@vip.cybercity.dk> wrote in message

> Håber der er nogen der kan hjælpe mig
>
> --
> God Jul og Godt Nytår
> ønskes du af
>
> Brian & Rikke
> Brauner@vip.cybercity.dk

Hejsa.

Jeg har købt gennem dvdexpress (www.express.com) i flere år uden problemer.
De er hurtige og deres priser er også gode.

-- Dennis

Godt nytår !

Fra : Ole Kofoed

Dato : 01-01-01 04:04

Brian & Rikke skrev i meddelelsen <92n913$hs1$1@news.cybercity.dk>...
> [...]
>nogen i selv har brugt, så i ved om det fungerer ok.
>
>Jeg ville nemlig gerne kunne få fat i nogle af de nyere film, før de

Som Claus skriver kan du nok få de nye populære titler hurtigere ved at
købe dem herhjemme, men hvis du kan vente et par uger vil jeg foreslå
canadiske butikker, de har en langt billigere porto end de amerikanske.
Prøv f.eks. http://www.absound.ca/ , de har oftest den billigste pris +
de har rimelige porto udgifter. Jeg bestilte selv "The Cell" i fredags
hos dem, afsendt lørdag, pris incl. porto + (evt.) moms = 188,- kr. Jeg
har haft omkring 15 ordrer hos dem - de er alle gået hurtigt - undtagen
med de titler der står nævnt som speciel ordrer, der kan der godt gå
nogen tid.

Go' nat

Ole
--
DVD-Basen - nu også med region 4 titler.
Links til over 8500 dvd anmeldelser!

Fra : Daniel Overby Hansen

Dato : 02-01-01 13:22

Men du skal betale moms og importtold.

Fra : Rasmus A. Nielsen.

Dato : 03-01-01 02:43

"Daniel Overby Hansen" <support@sport.dk> skrev:
> Men du skal betale moms og importtold.

= 25% moms og 3,5% Told i alt 28,5% eller det der.

Der lægges også M & T på fragtgebyret!!

--
Rasmus.